اخبار

index.jpg

هرمزگان می تواند تامین کننده نیازهای شیلاتی قزاقستان باشد

 به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، عبدالرسول دریایی در نشست باسرکنسول قزاقستان در بندرعباس اظهارداشت: شیلات هرمزگان پیرو سیاست های سازمان شیلات ایران و خصوصی سازی، بیشتر در بخش نظارت،مجوزدهی، پایش و کنترل به عنوان دستگاه متولی است و بخش خصوصی کار تولید را انجام می دهد.

index.jpg

دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

 

مدیر کل شیلات هرمزگان به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار کرد.

 

index.jpg

توقیف 80 فروند شناور متخلف در سه ماهه اول سال 1400

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به حضور پررنگ و موثر یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در دریا و سواحل هرمزگان از توقیف 80 فروند شناور متخلف در سه ماهه اول سال1400 در آبهای استان هرمزگان خبر داد.

index.jpg

پیش بینی برداشت 20 تن گوشت ماهی خاویاری درهرمزگان تا پایان سال

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات هرمزگان از پیش بینی برداشت 20 تن گوشت ماهی خاویاری درهرمزگان تا پایان سال خبر داد و گفت: این میزان سه تن بیشتر از تولید سال گذشته است.

index.jpg

شیلات هرمزگان پیشگام در تحویل گیری موج شکن ها

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های صورت گرفته مراحل پایانی تحویل گیری 23 موج شکن های مردمی در حال انجام است.

index.jpg

حل دغدغه های جامعه صیادی در اولویت اصلی شیلات شهرستان های استان قرار گیرد

 

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: پویایی و فعالیت یگان حفاظت منابع آبزیان باوجود کمبود نیرو و منابع مشهود است،اما باید با همه محدودیت ها شاهد ارتقای فعالیت ها و خدمات رسانی به جامعه صیادی باشیم.

index.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان با صدور پیامی آحاد مردم را به حضور در انتخابات دعوت کرد

مدیرکل شیلات هرمزگان  با صدور پیامی از آحاد مردم بویژه جامعه شیلاتی برای حضور پر شور در انتخابات سرنوشت‌ساز 1400 دعوت به‌عمل آورد.

index.jpg

غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا

 

حضور مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه نماینده ولی فقیه جهاد کشاورزی هرمزگان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شیلات هرمزگان و جمعی از معاونین و کارکنان اداره کل شیلات هرمزگان در مراسم غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا

index.jpg

وب سایت جدید اداره کل شیلات هرمزگان رونمایی شد

 

 

امروز با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان اداره کل شیلات هرمزگان سایت جدید این اداره کل به مناسبت هفته جهاد کشاورزی رونمایی شد.

index.jpg

دست آوردها و اقدامات شیلات هرمزگان در شهرستان قشم

به گزارش  روابط عمومی شیلات  هرمزگان، عبدالرسول دریایی گفت: شهرستان  قشم یکی ازمناطق مهم شیلاتی کشور محسوب می گردد و امروزه بعد از گذشت سالیان دراز، آنچنان حرفه صید و صیادی در این منطقه توسعه و گسترش یافته و جمعیتی بالغ بر هشت هزار نفر را تحت پوشش فعالیت های شیلاتی قرار داده است که بیانگر ارتزاق حدود 30% جمعیت شهرستان قشم از طریق شیلاتی است.