اخبار

یگان.jpg

توقيف 16 فروند شناور لنج صيادي متخلف در آبهای هرمزگان

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقيف 16 فروند شناور لنج صيادي متخلف در آبهای هرمزگان و توسط پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات شهرستان بندر لنگه خبر داد.

444.jpg

برگزاری نشست فرصت های اقتصادی پیرامون حوزه آبزی پروری دردانشگاه هرمزگان

نشست فرصت های اقتصادی پیرامون حوزه آبزی پروری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگات، ریاست دانشگاه هرمزگان و جمعی از اساتید، مسئولین دانشگاهی و استانی در دانشگاه هرمزگان برگزار شد.

333.jpg

توقیف یک طاقه تورپرساین ماهیان تجاری به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان در جاسک

رئیس شیلات شهرستان جاسک از توقیف یک طاقه تورپرساین ماهیان تجاری به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

888.jpg

رشد 37درصدی در معرفی متخلفین صیدو صیادی به کمیسیون تخلفات

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از رشد 37 درصدی در معرفی متخلفین صیدو صیادی به کمیسیون تخلفات در سال 1400 خبرداد.

4915A5D4-A332-4232-A8D0-F726ECBACFEB.jpeg

دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با احمد مرادی،نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

احمد مرادی نماینده منتخب مردم بندرعباس ، بندرخمیر ، حاجی آباد ، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل شیلات هرمزگان با مدیر کل شیلات هرمزگان دیدار و پیرامون مسائل مربوط به جامعه صیادان و آبزی پروران استان گفت و گو و اعلام آمادگی جهت حمایت از ظرفیتهای شیلاتی نمودند.

چ.jpg

جمع آوری روش صید پره به صورت خود جوش و کامل در شهرستان جاسک

رئیس شیلات شهرستان جاسک از جمع آوری روش صید پره به صورت خود جوش و کامل در شهرستان جاسک با پیگیری شیلات جاسک و مشارکت جامعه صیادی این شهرستان خبر داد.

3.jpg

فعالیت های شیلاتی می تواند مصداق خوبی برای شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " از تمام فعالیت های تولیدی و اشتغال زا و دانش بنیان استقبال می کنیم

 مدیرکل شیلات استان هرمزگان  با فرماندار شهرستان پارسیان در راستای بررسی راهکارهای توسعه فعالیت های شیلاتی شهرستان پارسیان و همچنین مسائل و موانع جهش تولید شیلاتی در این شهرستان در محل دفتر مدیرکل شیلات استان هرمزگان دیدار کرد.

2.jpg

تاکید بر لزوم شتاب گیری روند توسعه و تقویت زیرساخت های شیلاتی درشهرستان ابوموسی

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با فرماندار شهرستان ابوموسی  در دفتر مدیرکل شیلات هرمزگان بر لزوم شتاب گیری روند توسعه و تقویت زیرساخت های شیلاتی درشهرستان ابوموسی تاکید کرد.

1.jpg

تقویت و حمایت تحقیقاتی از فعالیت های شیلات هرمزگان و پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در راستای فعالیتهای صیدو صیادی و تکثیر و پرورش ماهیان دریایی

مدیرکل شیلات هرمزگان با رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان در دفتر مدیر کل شیلات استان دیدار کرد.

1.jpg

تصویب 1000میلیاردتومان اعتبار برای برق‌رسانی به مزارع پرورش میگو // مشارکت 50درصدی دولت در برق رسانی به مزارع میگو // عملیات اجرایی چهار مرکز بازسازی ذخایر آبزیان در هرمزگان آغاز می شود

استاندار هرمزگان با اشاره به انجام اولویت‌بندی برق‎رسانی به مزارع پرورش میگو در نشست ستاد توسعه شیلات استان، گفت: ظرف ۱۰ روز آینده به ترتیب اولویت بندی انجام شده، فراخوان مشارکت در این طرح اعلام می شود.