اخبار

index.jpg

آغاز فصل صید میگو درهرمزگان از دهم مهرماه جاری

معاون صید و بنادر میاهیگری شیلات هرمزگان از آغاز فصل صید میگو در صیدگاه‌های هرمزگان با تصویب کمیته مدیریت صید میگو شیلات هرمزگان، از دهم مهرماه سال جاری خبر داد.

index.jpg

پیام مدیر کل شیلات هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

مدیرکل شیلات استان هرمزگان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با صدور پیامی دوران دفاع مقدس را یادآور شکوه مقاومت و حماسه دلیرانه ملت بزرگ ایران برشمرد.

14141.jpg

کسب رتبه دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی توسط اداره کل شیلات هرمزگان


اداره کل شیلات هرمزگان موفق به کسب رتبه دستگاه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی  در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان شد.

عبدالرسول+دریایی.jpg

کسب رتبه برتر آموزش کارکنان توسط شیلات هرمزگان

مدیر کل شیلات هرمزگان ، از کسب رتبه برتر در حوزه آموزش کارکنان توسط اداره کل شیلات هرمزگان در استان خبر داد.

index.jpg

توقیف دو فروند شناور قایق ترال کش غیر مجاز در جاسک

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف دو فروند شناور قایق ترال کش با تمام آلات و ادوات صید غیر مجاز ترال خبر داد.

ضشظ.jpg

تقدیر مدیرکل شیلات استان از دو تعاونی برتر ملی و استانی شیلات هرمزگان


مدیرکل شیلات استان هرمزگان ظهر امروز طی مراسمی و با حضور معاونین خود از تعاونی مروارید شکیل قشم و تعاونی صیادی باسعیدو تقدیر کرد.

9.jpg

صیادان شهرستان سیریک پیشرو در حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان و توسعه زیستگاه های مصنوعی


مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان و رئیس شیلات شهرستان سیریک با جمعی از صیادان شهرستان سیریک دیدار کردند.

8.jpg

بهره برداری از طرح سردخانه ۲۵۰ تنی شیلات در جزیره تنب بزرگ/افتتاح دفتر شیلات در تنب بزرگ



با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان،فرماندار ابوموسی رئیس شیلات شهرستان ابوموسی و جمعی از مسئولان سردخانه ۲۵۰ تنی و دفتر شیلات در جزیره تنب بزرگ شهرستان ابوموسی به بهره برداری رسید.

indسسسسex.jpg

برخورد قاطع و جدی با متخلفین حوزه صید و صیادی به ویژه صید ترال غیر مجاز توقیف هشت فروند شناور غیر مجاز و فعال در حوزه صید ترال غیر مجاز و صید غیرمجاز



جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات  هرمزگانبا بیان اینکه حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان از اولویت های مهم و دستور کارهای ابلاغی شیلات به این یگان است گفت: برخورد قاطع و جدی با متخلفین حوزه صید و صیادی به ویژه صید ترال غیر مجاز در دستور کار سراسر ادارات شیلات شهرستان های هرمزگان است.

indeببببx.jpg

موقوفات هـرمزگان ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در فعالیت های شیلاتی هرمزگان

مدیر کل شیلات هرمزگان در راستای ارتقال تعاملات بین دستگاهی و هم افزایی با مدیر كل اوقاف و امور خيريه استان هرمزگان در دیدار کرد.