پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

photo5065492846.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد آمده است است:

بسمه تعالی

"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است" و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

چهاردهم خرداد، سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)، یادآور هجرانی بزرگ و غمی جانکاه بر دل ملت ایران است .

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است که به رهبری امام خمینی (ره)، حماسه ای تاریخی رقم زدند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) همواره جاودان و ماندگار بماند.

اینجانب ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد ، را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و مردم شریف استان هرمزگان و جامعه شیلاتی تسلیت عرض می نمایم . امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نماییم.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

 

http://shilathormozgan.ir/802a1