اخبار

20221031_092330.jpg

دیدار سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

سرپرست شیلات هرمزگان به همراه جمعی از معاونین و مسئولین شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

Untitled-2.jpg

آیین تکریم و معارفه مدیرکل شیلات هرمزگان برگزار شد

صبح امروز با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، مشاور معاون وزیر و مدیر کل امور استانهای شیلات ایران، مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان شیلات ایران،رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان،نماینده ولی فیقه در سازمان جهاد کشاورزی استان،طی مراسمی عبدالرسول دریایی  از سمت مدیرکل شیلات هرمزگان تکریم و کرسی مدیریت این مجموعه به  ساسان صادقی سپرده شد.

 

 

88.jpg

توقيف 2 فروند قايق غيرمجاز پرساين متخلف در شهرستان قشم

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف 2 فروند قايق غيرمجاز پرساين متخلف در شهرستان قشم توسط پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات شهرستان قشم خبر داد.

20221008_110626.jpg

بازدید مدیرکل شیلات هرمزگان از صیدگاه های میگو در آبهای هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان همزمان با آغاز فصل صید میگوی در هرمزگان از صیدگاه های میگو در آبهای هرمزگان و همچنین روند صید و صیادی بازدید کرد.

 

IMG_1705 - Copy.JPG

پایان دریابست در آبهای هرمزگان

مدیر کل شیلات استان هرمزگان از پایان دریابست در آبهای استان هرمزگان از پانزدهم مهرماه سال جاری خبر داد.

 

فصل صید میگو.jpg

آغاز فصل صيد ميگو در آب‌های هرمزگان از ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱

مدیر کل شیلات هرمزگان از آغاز فصل صيد ميگو در آب های هرمزگان از ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۱ بنا بر تصمیم کمیته مدیریت صید شیلات استان  با حضور معاون صید  و بنادر ماهیگیری شیلات استان، روئسای ادارات شهرستانها و جمعی از کارشناسان  شیلات هرمزگان، نمایندگان پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس ودریای عمان، اتحادیه تعاونی های صیادی استان، جمعی از تعاونی های صیادی شهرستانهای میگو گیر، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان و...خبر داد.

000.jpg

اجرای دریابست، یعنی کمک حفظ ذخایر آبزیان و پایداری صیادی //تشکیل "ستاد اجرای دریابست "در شیلات هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به با اجرای طرح دریابست از یکم تا پانزدهم مهرماه سال جاری درسرتاسر آبهای استان هرمزگان گفت: اجرای این طرح کمک شایانی به حفظ ذخایر آبزیان و همچنین پایداری صید و صیادی می کند.

index.jpg

آغاز طرح دریابست از یکم تا پانزدهم مهرماه در آب‌های هرمزگان نهایی شد

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از اجرای طرح دریابست در این استان با هدف بازسازی ذخایر آبزیان و پیشگیری از صید غیرمجاز، و فرصت به زاد آوری آبزیان  و آماده شدن صیادان برای فصل صید میگو خبر داد.

F5E2F714-501A-4601-A9B6-31E3D71CBFFE.jpeg

کسب رتبه برتر در شاخص های اختصاصی و عمومی در بین دستگاه های اجرایی توسط اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی

اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در هر دو شاخص اختصاصی و عمومی بین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان شد.

33.jpg

انتخاب ۵ نمونه ملی بخش کشاورزی استان هرمزگان از حوزه شیلات

مدیر کل شیلات هرمزگان از انتخاب ۵ نمونه ملی بخش کشاورزی استان هرمزگان از حوزه شیلات در سی و ششمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی با حضور رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات و سایر مسئولان کشوری  خبر داد.