اخبار

11.jpg

اقتصادي شدن صنعت شيلات با ورود دانش بنيان‌ها

وزير جهاد كشاورزي گفت: بخش شيلات به شدت به رسوخ فناوري و دانش به واسطه شركت‌هاي دانش بنيان نياز دارد تا اين صنعت اقتصادي و ارزان‌تر شود.

نمایشگاه تهران.jpg

برپایی غرفه شیلات هرمزگان در ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان، غذاهای دریایی و صنایع وابسته

غرفه شیلات هرمزگان در ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان ، غذاهای دریایی و صنایع وابسته در تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۲ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شد.

inshot_20221113_093602320_f5w2.jpg

موفقیت جامعه صیادی در پرورش ماهیان دریایی در قفس

 سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از آغاز برداشت ماهی از قفس های مزرعه هندورابی زاده با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، معاون آبزی پروری و رئیس گروه پرورش ماهی در قفس خبر  داد.

 


 

 

posht.jpg

تکریم و معارفه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان صورت گرفت

با حضور سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان،معاونین وی و جمعی از مسئولین شیلات هرمزگان معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان تکریم و معارفه شد.

 

55.jpg

ابقای ذخایر میگو هرمزگان نیازمند یاری کشور

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت حفظ ذخایر آبزیان گفت:ابقای ذخایر میگو در هرمزگان نیازمند یاری کشور است.

مدیر کل جدید.jpg

دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با جمعی از جامعه صیادی شهرستان ابوموسی// ظرفیت های صید و صیادی شهرستان ابوموسی کم نظیر است

سرپرست اداره شیلات هرمزگان در پی سفر به شهرستان ابوموسی با جمعی از صیادان این شهرستان دیدار کرد و بر تسریع در رفع موانع و مشکلات حوزه شیلات در این شهرستان به ویژه در بخش صید و صیادی همچنین ارتقای خدمات رسانی به این عزیزان تاکید کرد.

20221031_102005.jpg

ادای احترام سرپرست و جمعی از معاونین و مسئولین شیلات هرمزگان به شهدای گمنام شهر بندرعباس

سرپرست شیلات هرمزگان به همراه معاونین و جمعی از مسئولین شیلات هرمزگان در نخستین روز کاری خود با حضور در مقبره شهدای گمنام در مسجد جامع بندرعباس بهبه مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

 

 

 

20221031_092330.jpg

دیدار سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

سرپرست شیلات هرمزگان به همراه جمعی از معاونین و مسئولین شیلات هرمزگان با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

Untitled-2.jpg

آیین تکریم و معارفه مدیرکل شیلات هرمزگان برگزار شد

صبح امروز با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، مشاور معاون وزیر و مدیر کل امور استانهای شیلات ایران، مدیرکل دفتر ریاست، روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان شیلات ایران،رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان،نماینده ولی فیقه در سازمان جهاد کشاورزی استان،طی مراسمی عبدالرسول دریایی  از سمت مدیرکل شیلات هرمزگان تکریم و کرسی مدیریت این مجموعه به  ساسان صادقی سپرده شد.

 

 

88.jpg

توقيف 2 فروند قايق غيرمجاز پرساين متخلف در شهرستان قشم

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف 2 فروند قايق غيرمجاز پرساين متخلف در شهرستان قشم توسط پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات شهرستان قشم خبر داد.