اخبار

indیex.jpg

تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل ها و جامعه صیادی در حفظ و بازسازی ذخایر ورود صیادان و ساحل نشینان به آبزی پروری دریایی راهکاری موثر در کاهش فشار بر ذخایر آبزیان


مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های صیادی ایران در راستای افزایش بیش از پیش همکاری ها و تعامل و همچنین ارتقای جایگاه تعاونی های صیادی  در مدیریت مشارکتی فعالیت های شیلاتی و ارتقای خدمات دهی و رفاه جامعه صیادی دیدار کرد.

index.jpg

حضور مدیرکل شیلات هرمزگان در مرکز سامد //خدمت گذاری محور اصلی فعالیت ها در اداره کل شیلات استان است

مدیرکل شیلات هرمزگان با حضور در مرکز سامد استان  ضمن پاسخگویی به سوالات، درخواست‌ها و پیشنهادات مردم شریف هرمزگان در حوزه شیلات و فعالیت های شیلاتی، به خدمت گذاری به عنوان محور اصلی فعالیت های اداره کل شیلات استان تاکید کرد.

index.jpg

حمایت همگانی از برخورد با صید و صیادی غیر مجاز لازمه و ضرورت حفظ ذخایر میگو// فروش میگو و آبزیان صید شده در خارج از فصل صید ممنوع است

 

 نشست هم اندیشی با تعاونی‌های صیادان میگو گیر استان هرمزگان با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات استان هرمزگان،معاون صید و بنادر ماهیگیری استان،فرماندهی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان،روسای شیلات شهرستانهای میگو گیر و جمعی از تعاونی های صیادی ضمن رعایت دستور العمل های بهداشتی مقابله با کرونا در اداره کل شیلات استان برگزار شد.

index.jpg

افتتاح ۱۲پروژه شیلاتی با ۵۴ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۳۶۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و شش و نیم میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی بخش خصوصی

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: در هفته دولت سا‌ل‌جاری دوازده پروژه شیلاتی با بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال اعتبار دولتی،بیش از ۳۶۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و بالغ بر شش و نیم میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی بخش خصوصی در استان هرمزگان به بهره‌برداری می رسد که ۱۲۴ نفر اشتغال زایی ایجاد می کند.

index.jpg

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس به مناسبت هفته دولت

 

صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، فرماندار شهرستان،مدیر کل شیلات هرمزگان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و جمعی از مسئولین، گلزار شهدای بندرعباس به مناسب آغاز هفته دولت غبار روبی و عطر افشانی شد.

 

index.jpg

صید شیر ماهی در هرمزگان تا ۲۵مهر ممنوع است

 

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان بر  ممنوعیت صید شیر ماهیان از ۲۵ مرداد ماه تا ۲۵ مهرماه سال جاری به روش گوشگیر تاکید کرد.

2014-11-02_thumbع2.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت گفت

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم مردم به ویژه جامعه شیلاتی استان تسلیت گفت.

index.jpg

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شیلات، فنی و حرفه ای و اتاق بازرگانی هرمزگان/ هدف: مهارت آموزی آبزی‌پروران

 

مدیر کل شیلات هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان اداره کل شیلات هرمزگان، آموزش فنی و حرفه ای و اتاق بازرگانی استان هرمزگان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ایی کشور، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری هرمزگان،مدیر کل فنی و حرفه ای استان و جمعی از فعالین اقتصادی خبرداد.

 

index.jpg

index.jpg

به آب اندازی کشتی پشتیبان ماهیگیری پارس صدف یک در آینده‌ای نزدیک

 

مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، نماینده سازمان شیلات ایران، معاون شرکت ایزوایکو و بهره بردار پروژه ضمن بازدید از روند اتمام کار کشتی پشتیبان ماهیگیری پارس صدف یک از به آب اندازی و بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک در راستای ارتقای خدمات دهی به جامعه صیادی استان هرمزگان خبر داد.