اخبار

index.jpg

اجرای تفاهم نامه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در اولویت شیلات هرمزگان // شیلات هرمزگان اقدامات مناسبی در زمینه ترویج و اقامه نماز انجام داده است

مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان و با حضور شورای اقامه نماز اداره کل شیلات استان ،بر اجرای تفاهم نامه  توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تاکید کرد و گفت: بی شک اجرای این تفاهم نامه  از اولویت های اداری شیلات هرمزگان است.

index.jpg

عملکرد شیلات هرمزگان با وجود بیش از۶۰ درصد کسری نیروی انسانی و کمبود بودجه جاری و منابع مالی بی نظیر بوده است // کسب رتبه برتر شاخص های عمومی و اختصاص در جشنواره شهید رجایی توسط شیلات هرمزگان بیانگر کار جهادی در شیلات هرمزگان است

مدیر کل شیلات هرمزگان طی مراسم با حضور مديركل دفتر فناوري اطلاعات و تحول اداري سازمان شیلات ایران ،معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان از دست اندرکاران  جشنواره شهید رجایی و جمعی از کارکنان تقدیر کردند.


index.jpg

تقدیر از صیادان میگو گیر با توجه به رعایت صید و صیادی اصولی

مدیر کل شیلات هرمزگان در ادامه سفر به شهرستان سیرک از صید گاه میگوی این شهرستان، بندر صیادی کوهستک و بازار آبزیان گروک بازدید و با جامعه  صیادی میگو گیر و بهره بردار این مراکز در راستای بررسی مسائل و مشکلات آنها و آخرین وضعیت صید میگو دیدار و گفتگو کرد.

index.jpg

شهرستان سیریک قطب درخشان آبزی پروری دریایی// شهرستان سیریک در صورت حمایت آینده درخشانی در حوزه آبزی پروری دریایی و ایجاد اشتغال پایدار دارد

مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه رئیس شیلات شهرستان سیریک و رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستانهای شیلات هرمزگان از اولین مجتمع پرورش ماهی در قفس این شهرستان  در عمق ۱۰ کیلومتری از ساحل کوهستک بازدید کرد.


IMG-20210823-WA0001.jpg

آغاز فصل صید میگوی هرمزگان از ۱۷ مهرماه جاری با پایان مخاطرات توفان شاهین

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان هرمزگان از آغاز فصل صید میگو استان از ۱۷ مهرماه جاری و با پایان یافتن توفان شاهین خبر داد. 

Screenshot_20211006-162014_GBWhatsApp3.jpg

پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت ایام رحلت جانگداز حضرت محمد مصطفی (ص) وشهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع)

 

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی ایام رحلت جانگداز حضرت محمد مصطفی (ص) وشهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) را به عموم مسلمانان به ویژه جامعه شیلاتی استان هرمزگان تسلیت گفت.

index.jpg

احداث حداقل سه مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان خلیج فارس و دریای عمان در نوار ساحلی هرمزگان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

مدیر کل شیلات هرمزگان  به همراه مدیر کل بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی آبزیان سازمان شیلات ایران در بازدید از مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی ماهیان خاویازی شهید دکتر بهشتی گیلان گفت: راه اندازی  حداقل سه مرکز بازسازی و حفاظت از ذخائر ژنتیکی  آبزیان در هزار و ۶۰۰ کیلومتر طول نوار ساحلی هرمزگان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

اربعین-حسینی-4.jpg

پیام مدیر کل شیلات هرمزگان به مناسبت به‌مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

مدیرکل شیلات استان هرمزگان در پیامی فرا رسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) را تسلیت گفت.

index.jpg

تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدای شیلات هرمزگان

ظهر امروز با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان و مسئولین شیلات استان از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدای شیلات هرمزگان به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

IMG-20210922-WA0002.jpg

رژه شناورهای صیادی هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس   .

صبح امروز جمعی از ناوگان صیادی استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس رژه حماسی خود را در آب های نیلگون خلیج فارس برگزار کردند‌.