پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت روز و هفته جهاد کشاورزی

1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه،روز جهاد کشاورزی را به مجموعه جهاد کشاورزی، فعالان این عرصه به ویژه جامعه شیلاتی استان هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و 27 خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ،روز جهاد کشاورزی است و بی شک کشاورزی یکى از عناصر مهم در پیدایش تمدن هاى بزرگ، به شمار می آید و ایران اسلامى نیز به عنوان کشورى صاحب تمدن کهن، داراى پیشینه ای منحصر به فرد و آینده ای درخشان در زمینه کشاورزى است.

فعالیت های شیلاتی و کشاورزى اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه یک کشور است و به عنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که می‌توان از شیلات به عنوان محوری طلایی برای توسعه پایدار استان هرمزگان یاد کرد‌.

از دير باز كشاورزي و علی الخصوص شیلات در هرمزگان جايگاه ويژه اي در توليد، معيشت و اشتغال داشته و سرزمين و فرهنگ ايران با شیلات و كشاورزي پيوند ناگسستني دارد، امروزه توانسته با اتكا به دانش روز يكي از اركان پيشرفته توليد، اقتصاد مقاومتي و اشتغال زایی پایدار به شمار آيد و شكي نیست کشاورزی و شیلات از مهمترین مسیرهای توسعه هستند و با حمایت و توجه به فعالیت های بخش شیلات و کشاورزی می‌توان توسعه را رقم زد.

اینجانب هفته جهادکشاورزی را به مجموعه کارکنان جهادکشاورزی و زیر مجموعه های آن و همچنین همه تلاشگران این عرصه بویژه جامعه شیلاتی زحمتکش استان هرمزگان تبریک عرض می نمایم، امید است با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و سیاست های دولت در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید و خودکفایی کامل در چرخه های تولید محصولات شیلاتی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته و هر روز شاهد دست آوردهایی بزرگ و در خور باشیم.

 

مسعود بارانی

مدیر کل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/r9zqb