اخبار

31.jpg

بهره برداری از مرحله آزمایشی اولین طرح پرورش ماهی در قفس نیمه مغروق پایه کششی ( TLC ) در قشم

وزیر جهاد کشاورزی به همراه استاندار هرمزگان، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شواری اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان، مشاور معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ایران و مديركل دفتر هماهنگي امور استان‌ها سازمان شیلات ایران، مدیركل دفتر برنامه و بودجه سازمان شیلات ایران ، سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین ملی و استانی، طرح پرورش ماهی در قفس نیمه مغروق پایه کششی ( TLC ) قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در آبهای جنوبی کشور واقع در جزیره قشم را افتتاح کرد.

30.jpg

ورود وزیر جهاد کشاورزی و معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به قشم

وزیر جهاد کشاورزی با هدف افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر از طریق فرودگاه قشم وارد هرمزگان شد.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۷_۱۱-۲۴-۱۵.jpg

تقدیر سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان و کارکنان یگان حفاظت شیلات استان

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از مجموعه یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان به جهت اقدامات خوب و مناسب در برخورد با صیدو صیادی غیرمجاز در سال جاری تقدیر و تشکر به عمل آورد.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۷_۱۲-۵۹-۰۸.jpg

بازديد رئيس سازمان شيلات ايران از بزرگترين پروژه پرورش ماهي در دريا در جزيره كيش

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات امروز همزمان با هفتمين روز از ايام دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي از بزرگ ترين مزرعه پرورش ماهي در دريا در استان هرمزگان بازديد كرد.


photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۷_۱۴-۰۰-۱۴.jpg

بازديد رئيس سازمان شيلات از مزرعه پرورش ماهي دريا در هندورابي

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران به اتفاق هيات همراه از مزرعه پرورش ماهي در دريا هندورابي زاده بازديد كردند.

70.jpg

پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز مرد

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت (ع) و روز مرد را تبریک گفت.

60.jpg

بهره برداری از مرکز تکثیر میگوی ۵۰ میلیون قطعه ای شرکت آراد حامی آفرین مقام-بندرلنگه

در سومین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور استاندار هرمزگان،فرماندار شهرستان بندرلنگه، سرپرست شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین و مردم مرکز تکثیر میگوی ۵۰ میلیون قطعه ای شرکت آراد حامی آفرین در مقام-بندرلنگه به بهره برداری رسید.

50.jpg

بهره برداری از مزرعه ۶۰ هکتاری پرورش میگو سایه خوش-بندرلنگه

در سومین روز از دهه مبارکه فجر و با حضور استاندار هرمزگان، نماینده غرب هرمزگان در مجلس شواری اسلامی،فرماندار شهرستان بندرلنگه، سرپرست شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین و مردم مزرعه پروش میگوی ۶۰ هکتاری محمد نور حاجی زاده در سایه خوش بندرلنگه به بهره برداری رسید.

دهه فجر شیلات2-Recovered.jpg

اعتبار و سرمایه گذاری بیش از 4500 میلیارد تومان برای اشتغال مستقیم 3100 نفر//افتتاح 12 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 1850 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 1920 نفر//کلنگ زنی 6 پروژه شیلاتی-عمرانی با اعتباری بالغ بر 2700 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم 1180 نفر

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از افتتاح 12 پروژه  شیلاتی با اعتباری بالغ بر 1850 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم  1920 نفر و همچنین کلنگ زنی 6 پروژه شیلاتی-عمرانی با اعتباری بالغ بر 2700 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم1180 نفر در ایام الله دهه مبارکه فجر امسال خبر داد و افزود خوشبختانه با کلنگ زنی و افتتاح این پروژه ها، شاهد حجم اعتبار و سرمایه گذاری در حوزه شیلات به میزان بیش از 4500 میلیارد تومان برای اشتغال مستقیم  3100 نفر خواهیم بود.

 

 

 

973974C4-EBCB-40ED-8E2E-F922ED6F4AF8.jpeg

غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا توسط سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان وجمعی از کارکنان شیلات هرمزگان

همزمان با دهه مبارک فجر و در راستای ادای احترام به مقام والا و شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان های این بزرگ مردان مراسم غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدای هرمزگان با حضور سرپرست شیلات هرمزگان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شیلات هرمزگان ، معاونین و جمعی از کارکنان اداره کل برگزارشد.