طی پیامی صورت گرفت:

دعوت مدیرکل شیلات هرمزگان برای مشارکت حداکثری در روز انتخابات

66.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان در پیامی از جامعه بزرگ شیلاتی بویژه همکاران ، صیادان و آبزی پروران استان را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، درمتن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد ماند. مهمترین مظهر این حضور، انتخابات است. (مقام معظم رهبری)

یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور و بروز بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم نموده و برای ارتقاء و تثبیت بیش از پیش آن مجاهدانه تلاش خواهیم کرد.

انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.

ما به عنوان یک ایرانی هم وظیفه و هم تکلیف داریم تا در این انتخابات شرکت کنیم و با آگاهی کامل نامزد مورد نظر را که نقش اساسی در سرنوشت کشور خواهد داشت را انتخاب کنیم.

اینجانب به نوبه خود از عموم هم میهنان و جامعه بزرگ شیلاتی بویژه همکاران ، صیادان و آبزی پروران استان هرمزگان دعوت می نمایم تا بار دیگر همگام با ملت سربلند ایران اسلامی با حضور در انتخابات، ضمن تقویت اقتدار ملی کشور با درایت و هوشیاری توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی نموده و با آرمان های شهدای عزیز تجدید میثاق کنند .

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/j8jzl