بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از بندر صیادی کنگ // تاکید مدیر کل شیلات هرمزگان بر مشارکت بیش از پیش تعاونی های صیادی در ترویج صید و صیادی اصولی

Untitled.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان،رئیس اداره روابط عمومی ،هماهنگی و امور شهرستان های شیلات هرمزگان و رئیس شیلات شهرستات بندرلنگه از بندر صیادی کنگ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،مسعود بارانی در حاشیه بازدید از ظرفیت های صید و صیادی بندرکنگ با اشاره به فعالیت بالغ بر سه هزار نفر صیاد و نزدیک به ۳۰۰ فروند شناور صیادی در این بندر صیادی گفت: بندر صیادی کنگ به عنوان یکی از بنادر صیادی خوب و موفق استان و کشور، نقش مهم و تاثیر گذاری در صید و صیادی شهرستان بندرلنگه و  استان هرمزگان دارد‌.

وی صید و صیادی مسئولانه و اصولی را لازمه صید صیادی پایدار و حفظ ذخایر ارزشمند آبزیان خواند.

بارانی رسیدگی به مشکلات جامعه صیادی، ارتقای جایگاه صید و صیادی، توسعه خدمت رسانی به جامعه صیادی، حرکت در مسیر صید وصیادی پایدار و رونق صید و صیادی اصولی، تلاش در جهت افزایش رضایتمندی صیادان را از اهم وظایف تعاونی های صیادی خواند و از تعاونی های صیادی کنگ خواست تا در ترویج صید و صیادی اصولی و حفاظت از ذخایر ارزشمند آبزیان بیش از گذشته مشارکت فعال داشته باشند.

مدیر کل شیلات هرمزگان تصریح کرد:با توجه به تلاش های در حال انجام،بی شک در آینده ای نزدیک شاهد این خواهیم بود که غرب استان هرمزگان به نمادی درخشان  در حوزه فعالیت های  شیلاتی و به ویژه صید و صیادی تبدیل شود.

مسعود بارانی همچنین ارتقای فصای سبز و خدمات ایمنی در بندر صیادی کنگ، راه اندازی باسکول و سر در ورودی این بندر صیادی تا مردادماه سال جاری، آسفالت و جدول کشی محوطه پارکینگ قایق های صیادی، بهسازی پله های پیشانی اسکله صیادی، رنگ آمیزی سایبان اسکله، تعمیر و بهسازی بولارد های بندر،ارتقای مبلمان شهری در بندر صیادی کنگ و ارتقای خدمات دهی به صیادان را در دستور کار مدیریت بهره بردار بندر صیادی کنگ قرار داد.

گفتنی است همچنین مدیر کل شیلات هرمزگان و هیئت همراه ضمن دیدار با تعاونی های صیادی و جمعی از صیادان از روند انجام پروژه بازوی غربی بندر صیادی کنگ و همچنین روند انجام پروژه احداث و استقرار  زیستگاه های مصنوعی بازدید کرد.

http://shilathormozgan.ir/9r14c