اتحاد ایران و سنگال در زمینه پروژه های شیلاتی

Untitled-5.jpg

در حاشیه پنجمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ج.ا.ایران و جمهوری سنگال، دست دوستی مسئولان شیلاتی دو کشور به نشانه اتحاد بالا برده شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شیلات ایران، معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران که در راس هیاتی، وزیر جهاد کشاورزی را برای شرکت در پنجمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ج.ا.ایران و جمهوری سنگال همراهی کرد، در دیدار با دکتر کانته مشاور رییس جمهور و وزیر حاکمیت سنگال نوظهور و وزیر اقتصادی و صیادی سنگال برگسترش همکاری های شیلاتی تاکید کرد واز کشور دوست دعوت به عمل آمد که برای انجام همکاری های مشترک به ایران سفر کند.

در ادامه این سفر همچنین با رییس اداره بنادر و کشتیرانی سنگال و فرماندهی دریایی این کشور، نشستی برگزار و از ظرفیت های صیادی این کشور بازدید شد.

لازم به ذکر است پس از بحث و بررسی و توافق پیرامون مسایل صید و صیادی و انجام پروژه های مشترک شیلاتی، صادرات محصولات و سایر زمینه ها به نشانه اتحاد، مسئولان دو کشور دست دوستی دادند.

این نشست امروز با امضای تفاهم نامه هایی در راستای گسترش همکاری ها در حوزه های آبزی پروری و شیلات،کشاورزی و سایر حوزه ها به کار خود پایان داد.

http://shilathormozgan.ir/jn1j7