برگزاری جشن گلریزان شیلات هرمزگان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد //جمع آوری 243 میلیون تومان از سوی جامعه شیلاتی هرمزگان برای آزاد سازی زندانیان

گل.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان با حضور پررنگ جامعه صیادی استان، جامعه آبزی پروری هرمزگان، معاون دادگستری استان،مسئول حوزه نمايندگی ولی فقيه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، رئیس شورای حل اختلاف استان ، نماینده ستاد دیه استان، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین در سالن جلسات شیلات استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، مسعود بارنی با اشاره به اینکه شیلات هرمزگان همواره سعی دارد در کنار وظایف ذاتی و اهداف سازمانی خود،بتواند مسئولیت اجتماعی خود را نیز به انجام برساند گفت: یقیناً همراهی جامعه شیلاتی با انجام امور خیر و خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

مسعود بارانی بااشاره به جمع آوری کمک های نقدی بالغ بر 243 میلیون تومان جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان در این جشن گلریزان افزود : این امر خداپسندانه به همت شیلات استان و جامعه بهره بردار شیلاتی اعم از صیادان و آبزی پروران استان،ستاد دیه، مجموعه دستگاه قضایی استان و ...برگزار شد.

وی در ادامه خواستار توجه جدی به فرهنگ سازی در مورد زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به این قشر آسیب‌پذیر شد، و افزود: جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی، نه تنها یک فرد را از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازمی‌گرداند بلکه موجب خوشحالی همه اعضای آن خانواده می شود.

در ادامه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان از تلاش‌های شیلات هرمزگان و همه عزیزان برای برگزاری این جشن تقدیر و تشکر کرد و خواهان برگزاری هر چه با کیفیت تر این جشن برای کمک به زندانیان بی بضاعت مالی و جرائم غیر عمد شد.

حجت الاسلام و المسلمین شرفی با بیان اینکه هدف از برگزاری این گونه مراسم‌ها جلوگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی به خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد است، ابراز داشت: تداوم این مسیر بدون شک در برنامه مسئولیت های اجتماعی اداره کل شیلات هرمزگان قرار خواهد داشت.

http://shilathormozgan.ir/gms9m