در دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان با اعضای هیئت مدیره تعاونی صیادی بندر کنگ مطرح شد:

تقدیر و تشکر هیئت مدیره تعاونی صیادی بندر کنگ از اقدامات دولت مردمی در بازسازی ذخایر آبزیان // هیئت مدیره تعاونی صیادی بندر کنگ خواستار تداوم فعالیت های دولت در بازسازی ذخایر آبزیان شد

بندر کنگ.jpg

صبح امروز مدیرکل شیلات هرمزگان و معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان،رئیس گروه فرآوری و بهبود کیفیت شیلات هرمزگان با اعضای هیئت مدیره تعاونی صیادی کنگ در محل دفتر کار خود دیدار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،مدیرکل شیلات هرمزگان در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه بندر صیادی کنگ در صید و صیادی هرمزگان گفت: بالغ بر ۱۴۰فروند شناور قایق صیادی و ۱۴۵ فروند شناور لنج صیادی در بندر صیادی کنگ به صید و صیادی پرداخته اند.

مسعود بارانی وجود برج دیدبانی، سیستم دوربین مداربسته، اتاق کنترل، ماشین و پمپ های آتش نشانی، پارکینگ قایق های صیادی و ... را از اهم ویژگی های این بندر صیادی خواند و گفت: خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در راستای خدمات رسانی به جامعه صیادی از جمله پروژه بهسازی بازوی غربی این بندرصیادی را شاهد هستیم.

وی از مجموعه فعالیت های انجام شده توسط مدیریت بندر صیادی کنگ اعلام رضایت کرد و افزود: تبدیل این بندر صیادی به بندر نمونه کشوری، و حفظ این برتری و ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی در دستور کار اعضای هیئت مدیره تعاونی صیادی کنگ قرار دارد.

در ادامه اعضای هیئت مدیره تعاونی صیادی بندر کنگ در دیدار با مدیر کل شیلات هرمزگان ضمن تشکر و اعلام رضایت از اقدامات انجام شده در دولت مردمی به ویژه در احداث زیستگاه های مصنوعی و همچنین آغاز عملیات اجرایی مراکز بازسازی ذخایر ژنتیکی آبزیان خواستند تا تامین اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه ها تداوم داشته باشد و صیادان و مردم هرچه سریعتر شاهد به بهره برداری رسیدن مراکز بازسازی ذخایر ژنتیکی آبزیان باشند.

گفتنی است در این جلسه به بیان مسائل،مشکلات و درخواستهای جامعه صیادی کنگ و بیان راهکار ها و پیشنهادات در این خصوص پرداخته شد.

http://shilathormozgan.ir/ehgqd