بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از بندر صیادی کنگ

مدیریت ‌ بهره بردار بندر کنگ عملکرد قابل قبولی دارد // فرهنگ سازی در خصوص حفاظت و اهمیت ذخائر استراتژیک آبزیان خلیج فارس و دریای عمان در دستور کار شیلات هرمزگان

5A2F12DA-8173-4009-A078-0A10F49F9449.jpeg

مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه رئیس شیلات شهرستان بندرلنکه و جمعی از صیادان و تعاونی های منطقه از بندر صیادی کنگ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در حاشیه بازدید از بندر صیادی کنگ و پس از دیدار چهره به چهره با جمعی از صیادان این بندر گفت: ضمن تشکر از مدیریت بهره بردار بندر باتوجه اهمیت بندرصیادی در توسعه و ارتقای خدمات دهی انتظار می رود ،مدیریت این بندر صیادی ضمن تداوم خدمات رسانی، در راستای ارتقای خدمات بندر صیادی کنگ به جامعه صیادی،حفظ و نگهداری تجهیزات بندری، ارتقای فضای سبز، بهسازی مستمر بندر صیادی و ...همواره پیگیر باشد.

 

دریایی در دیدار با جمعی از صیادان و تعاونی های صیادی بندر کنگ ضمن بررسی مسایل و مشکلا آنها به ایراد راهکار ها و پیشنهادات در راستای مرتفع سازی مسائل و مشکلات پرداخت‌.

وی ضمن تشکر از اقدامات خوب شیلات و یگان حفاظت بندرلنگه مشکل کمبود نیروی انسانی یگان حفاظت ار منابع آبزیان شیلات شهرستان لنگه را یکی از موانع جدی در برخورد لازم با صید و صیادی غیر مجاز و غیر اصولی
خواند و بر لزوم همکاری جامعه صیادی در کنترل روش صید مخرب تور محاصره ای و ترال در شناورهای سنتی تاکید کرد.

مدیر کل شیلات استان هرمزگان همچنین بر لزوم همکاری همه مردم و مسئولین و دستگاهای اجرایی و ارگان های نظامی خواست تا شیلات را باتوجه به کمبود نیروی انسانی وهمچنین گستردگی صیدگاه های استان و جامعه صیادی در حفاظت از ذخائر آبزیان یاری نمایند.

دریایی در پایان با بیان اینکه بندر صیادی کنگ با برخور داری از بیش از 230 فروند شناور صیادی کلاس قایق و لنج نقش مهمی در صید و صیادی استان دارد افزود: این بندر صیادی همچنین از دو تعاونی فعال با بیش از مجموع هزارو 326 عضو برخور دار است.

http://shilathormozgan.ir/mymkc