به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیر کل شیلات هرمزگان تاکید کرد بی شک اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم به ویژه جامعه شیلاتی یک اولویت است و حضور در این برنامه نیز در همین راستا بوده است.
دریایی در این نشست پس از شنیدن سوالات و پیشنهادات مردم از طریق سامانه سامد، برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستان ها، و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم را صادرکرد.
وی گفت: تمامی درخواست های مردم به همراه مشخصات آنان در سامانه سامد ثبت و پیگیری می شود و دستگاه خدمات رسان نیز موظف است نتیجه را به استانداری اعلام کنند و همچنین مردم می توانند از طریق مرکز سامد پیگیری در خواست های خود را انجام دهند.
مدیرکل شیلات تصریح کرد: همچنین واحد بازرسی شیلات هرمزگان به شماره تماس 07633332579 آماده دریافت پیشنهادات،انتقادات و نظرات مردم شریف استان هرمزگان است.