حضور مدیرکل شیلات هرمزگان در مرکز سامد //خدمت گذاری محور اصلی فعالیت ها در اداره کل شیلات استان است

index.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان با حضور در مرکز سامد استان  ضمن پاسخگویی به سوالات، درخواست‌ها و پیشنهادات مردم شریف هرمزگان در حوزه شیلات و فعالیت های شیلاتی، به خدمت گذاری به عنوان محور اصلی فعالیت های اداره کل شیلات استان تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیر کل شیلات هرمزگان تاکید کرد بی شک اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران مربوطه و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات مردم به ویژه جامعه شیلاتی یک اولویت است و حضور در این برنامه نیز در همین راستا بوده است.

دریایی در این نشست پس از شنیدن سوالات و پیشنهادات مردم از طریق سامانه سامد، برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستان ها، و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم را صادرکرد.

وی گفت:  تمامی درخواست های مردم به همراه مشخصات آنان در سامانه سامد ثبت و پیگیری می شود و دستگاه خدمات رسان نیز موظف است نتیجه را به استانداری اعلام کنند و همچنین مردم می توانند از طریق مرکز سامد پیگیری در خواست های خود را انجام دهند.

مدیرکل شیلات تصریح کرد: همچنین واحد بازرسی شیلات هرمزگان به شماره تماس 07633332579 آماده دریافت پیشنهادات،انتقادات و نظرات مردم شریف استان هرمزگان است.

http://shilathormozgan.ir/yr15e

درج نظر