به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر،همزمان با ولادت حضرت فاطمه صورت گرفت؛

تقدیر از بانوان اداره کل شیلات هرمزگان با حضور مدیر کل شیلات استان

13.jpg

به مناسبت ولادت باسعادت ام ابیها حضرت فاطمه(س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادرآیین تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل شیلات هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، این مراسم با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان، معاون برنامه ریزی و توسعه شیلات هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه شیلات هرمزگان ، جمعی از بانوان و مسئولین شیلات هرمزگان در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
  مدیرکل شیلات هرمزگان در مراسمی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و به منظور تجلیل از بانوان شاغل در شیلات هرمزگان برگزار گردید ضمن تبریک این روز فرخنده گفت: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بانوان با تلاش و پشتکار خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم  خوش بدرخشند.

عبدالرسول دریایی تاکید کرد : بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی دوش به دوش مردان در حوزه های مختلف اداری و سازمانی نقش پررنگ و بسزایی را ایفا کنند که این خود آیینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی ، تعهد و دلسوزی درانجام امور محوله آنان می باشد .

وی در ادامه عنوان کرد: میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) و روز زن، فرصتی است تا همه خدمات و تلاشهای بی دریغ بانوان شیلات هرمزگان در راستای نیل به اهداف سازمانی را ارج نهاده و از سخت کوشی، قناعت، نجابت و ازخودگذشتگی آنها تقدیر بعمل آید.
در پایان با اهدای لوح و هدیه از زحمات و تلاش اثرگذار بانوان شاغل در این اداره کل قدردانی شد.

http://shilathormozgan.ir/6i43e