مدیرکل شیلات هرمزگان در کمیته رفع موانع تولید شیلات استان:

تسهیل در خدمت رسانی به بهره برداران و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در دستور کار شیلات استان هرمزگان

index.jpg


مدیرکل شیلات هرمزگان در کمیته رفع موانع تولید شیلات استان که با حضور نمایندگان محترم استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان منطقه آزاد قشم، محیط زیست،امور اراضی جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سرمایه گذاران برگزار شد ضمن تاکید بر تسهیل خدمات رسانی به بهره برداران شیلاتی از حمایت از توسعه پایدار و رفع موانع سرمایه گذاری و تولید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی در این نشست هماهنگی بین بخش‌های مختلف را لازمه رفع موانع تولید خواند و گفت  از همین ر و در کمیته رفع موانع تولید شیلات هرمزگان از همه بخش ها و ادارات مرتبط استان جهت برنامه ریزی،هم اندیشی و تصمیم گیری و حل  موانع پیش رو دعوت به عمل می آید.

وی تولیدات شیلاتی به ویژه در حوزه آبزی پروری را یکی از ارکان مهم تامین امنیت غذایی خواند و تصریح کرد: همکاری با شیلات هرمزگان در رفع موانع تولید بی شک به معنای گام برداشتن در راستای تامین امنیت غذایی، رونق اقتصادی، اشتغال زایی، صادرات و ... است.

دریایی با اشاره به بررسی و طرح موضوعات مسائل و مشکلات پروژه های برخی سرمایه گذاران اراضی پرورش میگو در جزیره قشم در این کمیته گفت: با توجه به تعامل خوب ایجاد شده با دستگاههای مرتبط و همچنین تلاش های و پیگیری ها ی صورت گرفته تصمیمات خوبی در جهت رفع موانع این عزیزان ضمن اخذ مساعدت های لازم گرفته شده است.

مدیر کل شیلات استان هرمزگان همچنین با اشاره به طرح بررسی کانال های آبرسان و زهکش مجتمع مردمی پرورش میگو دشت لشتغان گفت: باهماهنگی سازمان ها و ادارت مرتبط تسریع در رفع موانع این دشت تا رسیدن به نتیجه مطلوب در دستور کار قرار داد و انشالله به زودی به متقاضیان  واگذار می شود.

http://shilathormozgan.ir/ngb4a