پیام مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت آغاز هفته وحدت

index.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی آغاز هفته وحدت که مزین است به ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)  را به همه مسلمانان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در متن پیام عبدالرسول دریایی مدیر کل شیلات هرمزگان آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم
(وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا)

ماه ربیع‌الاول یادآور میلاد با سعادت  دو فاونس هدایت، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) است و هفته وحدت بی‌تردید نماد صلح و دوستی، پیام آور برادری، اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان به یکدیگر در سایه قرآن کریم و سنت و سیره رسول اکرم (ص) است.

دین مبین اسلام و پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) به همراه کتاب آسمانی ایشان «قرآن کریم»، موجب فخر و آبروی اجتماع میلیونی ‌مسلمانان جهان در این گیتی است و بی شک بلاشک راه آخرین فرستاده و پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلّم با قدرت از سوی عاشقان و رهروان ایشان ادامه خواهد داشت.

یکپارچگی و همگرای، جلوگیری از تفرقه افکنی بیگانگان، وحدت و یکرنگی در سایه رسول خدا،امامت و ولایت، از پیام‌های مهم هفته وحدت در میان مسلمانان اهل تسنن و تشیع جهان می باشد و
یقیناً برای استمرار و اقتدار حکومت اسلامی و ایستادگی و مقاومت در مقابل دسیسه های دشمنان اسلام، «وحدت» عامل اصلی موفقیت خواهد بود.

اینجانب فرا رسیدن هفته وحدت همراه با میلاد فرخنده و مسعود مبشر خرد، آگاهی و مبلغ عشق و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را به عموم مسلمین و جهانیان به ویژه جامعه شیلاتی تبریک عرض می‌نمایم.

من الله توفیق
عبدالرسول دریایی
مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/1rxnq

درج نظر