همزمان با روز جهاد کشاورزی و در هفته جهاد کشاورزی:

وب سایت جدید اداره کل شیلات هرمزگان رونمایی شد

index.jpg

 

 

امروز با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از کارکنان اداره کل شیلات هرمزگان سایت جدید این اداره کل به مناسبت هفته جهاد کشاورزی رونمایی شد.

به گزارش  روابط عمومی شیلات  هرمزگان، در این مراسم مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه اهمیت روز افزون تحقق دولت الکترونیک و تاکید بر الکترونیکی کردن خدمات جهت رفاه حال شهروندان و خدمت رسانی آنلاین به شهروندان، اداره کل شیلات هرمزگان اقدام به راه اندازی وب سایت جدید نموده است‌ گفت: وب سایت اداره کل شیلات هرمزگان با هدف ارتقا اطلاع رسانی، اطلاع رسانی موثرتر، ارتقا امنیت سایت، افزایش خدمات الکترونیک، برقراری ارتباط بهتر و آسان تر ادارات و همچنین بهره وری و دسترسی مناسب بهره برداران و کارکنان به خدمات شیلات هرمزگان رونمایی شد.

عبدالرسول دریایی تصریح کرد: وب سایت جدید شامل بخش هایی همچون میز خدمت، معرفی شیلات استان، سامانه های شیلاتی (سامانه مدیریت بنادر ماهیگیری، سامانه تسهیلات شیلات، سامانه پایش شناورهای صیادی و سامانه صدور مجوز های آبزی پروری وصیادی)، خدمات پیمانکاران،ارتباط با اداره کل، اخبار، راهنمای مراجعین، چارت سازمانی، دبیرخانه الکترونیک،سامانه شکایات و ....است..

وی تصریح کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در وب سایت اداره کل شیلات هرمزگان می توان به راه اندازی میز خدمت الکترونیک، ثبت شکایات مردمی از طریق وب سایت، اطلاع رسانی به شهروندان از تصمیمات و فرآیندهای دستگاه، مشارکت الکترونیکی شهروندان، امکان ثبت پیشنهادات مردمی،امکان دسترسی مستقیم شهروندان به معاونان و مدیران دستگاه از طریق ارسال پیام به ایمیل مدیران و دریافت کد پیگیری در راستای ارتقا ارائه خدمات به شهروندان است.

دریایی با بیان اینکه امید است با اقدامات صورت گرفته، گامی موثر در راستای خدمات رسانی به شهروندان و جامعه هدف شیلات و تحقق دولت الکترونیک  برداشته شود عنوان کرد: در طراحی وب سایت جدید سعی شده تمامی نیازهای شهروندان جهت تسهیل و تسریع در دریافت خدمات و اطلاع رسانی به موقع و دقیق تمامی خدمات و اطلاعیه ها ی به روز خدمات شیلات به جامعه بهره بردار در نظر گرفته شود. علاقمندان و مخاطبان عزیز می توانند برای بازدید از سایت اداره کل شیلات هرمزگان می‌توانند به آدرس مراجعه نمایند.

http://shilathormozgan.ir/k89aq