پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت روز و هفته جهاد کشاورزی

پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت روز و هفته جهاد کشاورزی

index.jpg

مدیرکل  شیلات هرمزگان طی پیامی آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه،روز جهاد کشاورزی را به مجموعه جهاد کشاورزی استان، فعالان این عرضه و  به ویژه جامعه شیلاتی استان هرمزگان تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،در متن این پیام آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئولين مملكت بايد به معناى حقيقى كلمه، كشاورزى را در اولويت قرار دهند(مقام معظم رهبری)

21 خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و 27 خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی ،روز جهاد کشاورزی است و بی شک کشاورزی یکى از عناصر مهم در پیدایش تمدن هاى بزرگ، به شمار می آید و ایران اسلامى نیز به عنوان کشورى صاحب تمدن کهن، داراى پیشینه ای منحصر به فرد و آینده ای درخشان در زمینه کشاورزى است.

کشاورزان؛ سرمایه‌های بی‌نظیر و بی‌ادعای الهی هستند که بشریت برای داشتن نعمت زندگی و حیات؛ به وجود نازنینشان مدیون و محتاج است و با یقین می توان گفت یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور که بیشترین تاثیر را در روند بهبود زندگی مردم بر عهده دارد، بخش کشاورزی و شیلات است.

 کشاورزى، اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه یک کشور است و در ایران اسلامی به ویژه در استان هرمزگان فعالیت های شیلاتی از حیث تامین پروتئین دریایی، امنیت غذایی، رونق اقتصادی، اشتغال زایی و ارز آوری از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

 اینجانب هفته جهادکشاورزی را به مجموعه کارکنان جهادکشاورزی و زیر مجموعه های آن و همچنین همه تلاشگران این عرصه بویژه جامعه شیلاتی زحمتکش استان هرمزگان تبریک عرض می نمایم، امید است با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و سیاست های دولت در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید و  خودکفایی کامل در چرخه های تولید محصولات شیلاتی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته و هر روز شاهد دست آوردهایی بزرگ و در خور باشیم.

 

من الله توفیق

عبدالرسول دریایی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/htmhm

درج نظر