به همت خیرین جامعه صیادی شیلات هرمزگان صورت گرفت:

کلنگ زنی اولین مدرسه ویژه دانش آموزان روشن دل استان هرمزگان

20241016_133429.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان از کلنگ زنی اولین مدرسه ویژه دانش آموزان روشن دل استان هرمزگان به همت خیرین جامعه صیادی شیلات هرمزگان با حضور جمعی از جامعه صیادی و مسئولان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی مشارکت در ساخت 7 مدرسه، آزاد سازی نزدیک به ده زندانی جرائم غیر عمد، اهدای کولر به مددجویان بهزیستی ، کمک به سیل زدگان، مشارکت در ساخت راه های دسترسی و روستایی، حمایت از جامعه هنری، ورزشی و فرهنگی استان را بخشی از مشارکت های اجتماعی شیلات هرمزگان در دوسال گذشته خواند.

وی با اشاره به بارانی با اشاره به اهمیت و ویژگی های توان بخشی تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان استثنایی تصریح کرد:امید داریم با توجه به اهمیت عزیزان استثنایی بتوانیم به مسئولیت های اجتماعی و در حد توان به آنها کمک کنیم.
بارانی هدف ازورود جامعه شیلاتی استان به حمایت از عزیزان استثنایی را فراگیرسازی و تـوسعه آمـوزش بـرای همه و بـه رسمیت شناختن حقوق دانش آموزان معلول برای برخورداری از فرصت های آموزشی برابر با سایر کودکان در نظام آموزش همگانی خواند .

در ادامه رجبی مدیر کل آموزش وپرورش استثنایی به بیان دستاوردهای آن اداره کل در حوزه ارائه خدمات به دانش آموزان استثنایی پرداخت و ضمن تشکر از مشارکت جامعه صیادی خواستار انعقاد تفاهم نامه در آینده نزدیک شد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی استان هرمزگان نیز گفت: خوشبختانه جامعه صیادی با هدایت شیلات استان توانسته در سال های اخیر گام های خوبی را در زمینه مشارکت های اجتماعی بردارد.
علی حاجی زاده خاطر نشان شد این مدرسه فضایی به مساحت ۲۲۰متر در قالب شش کلاس و با اعتباری بالغ بر شصت میلیارد ریال در بندرعباس کلنگ زنی شد.

http://shilathormozgan.ir/dq0xj

درج نظر