پیام مدیر کل شیلات هرمزگان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

index.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی رحلت جانسوز امام خمینی (ره) ، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به عموم مردم ایران به ویژه جامعه شیلاتی استان هرمزگان تسلیت گفت و یاد شهدای قیام  ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،در متن پیام عبدالرسول دریایی مدیر کل شیلات استان هرمزگان آمده است :

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

رجال لاتلهیهم تجارة ولا بیع عن ذکرالله و اقام الصّلوة و ایتاء الزکوة یخافون یوما تتقلّب فیه القلوب والابصار. لیجزیهم الله احسن ما عملوا و یزیدهم من فضله و الله یرزق من یشاء بغیر حساب(۱)خردادماه همواره در تاریخ جمهوری اسلامی ایران با رخ دادهای بزرگی گره خورده است که امسال علاوه بر سالروز زاد سازی خرمشهر،ارتحال ملکوتی امام راحل، سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد و ... شاهد انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری اسلامی ایران که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انتخابات هدیه امام،ثمره مردم‌سالاری دینی و سرمایه‏گذارى عظیم ملت ایران است نیز خواهد بود.

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است که به رهبری امام خمینی (ره)، حماسه ای تاریخی رقم زدند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) همواره جاودان و ماندگار بماند.

در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مقتدر و مستحکم در مسیر آرمان های امام (ره) و رقم زدن انتخاباتی شکوهمند در حرکت است.

اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت گلگون کفنان فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به عموم مردم شریف ایران و به ویژه جامعه متدیّن و انقلابی شیلات استان ،فرصت را مغتنم می دانم و از همه عزیزان خواهشمندم زمینه ساز مشارکت آحاد مردم در انتخابات شکوهمند جاری باشند.

 

من الله توفیق

عبدالرسول دریایی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/pn6tv

درج نظر