پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان در پیامی فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) را به همه محبان و عاشقان اهل بیت تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در متن پیام مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرمی دیگر از راه رسید و دیگر بار که چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای ۶۱ هجری می‌گذرد، یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و هفتاد و دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت.

محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است . ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما دل ها هم چنان شیفته پیام کربلا است و هر محرم شرح ایثار حماسه سازان عاشورا جهان را به شمیم جان نواز، “باز این چه شورش است” معطر می سازد.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص ایشان را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام عظمای ولایت ، همه عاشقان و مریدان آن حضرت به ویژه جامعه شیلاتی تسلیت و تعزیت عرض نموده، امید است عزاداری‌ها و سوگواری‌های همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/3vgbs