پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه،روز جهاد کشاورزی را به مجموعه جهاد کشاورزی استان، فعالان این عرصه و به ویژه جامعه شیلاتی استان هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی، روز جهاد کشاورزی است.کشاورزی نشانه وحدت و اتحاد است که با جهاد کشاورزی تکمیل می شود.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرماید : رونق واقعی کشاورزی در کشور در گرو حفظ و تقویت روحیه جهادی در این بخش هاست و کشاورزی به عنوان بستر امنیت و سلامت غذایی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور که بیشترین تاثیر را در روند بهبود زندگی مردم بر عهده دارد، بخش کشاورزی است.

کشاورزى، اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه یک کشور است و در ایران اسلامی به ویژه در استان هرمزگان فعالیت های شیلاتی از حیث تامین پروتئین دریایی، امنیت غذایی، رونق اقتصادی، اشتغال زایی و ارز آوری از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

اینجانب هفته جهادکشاورزی را به مجموعه کارکنان جهادکشاورزی و زیر مجموعه های آن و همچنین همه تلاشگران این عرصه بویژه جامعه شیلاتی زحمتکش استان هرمزگان تبریک عرض می نمایم، امید است با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اهداف و سیاست های دولت در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید و خودکفایی کامل در چرخه های تولید محصولات شیلاتی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته و هر روز شاهد دست آوردهایی بزرگ و در خور باشیم.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/3q7o7