مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه بازید از بندر صیادی چیروئیه:

تعیین مهلت اتمام عملیات اجرایی اسکله بندر صیادی چیروئیه تا ۲۵ خرداد برای پیمانکار//ضرب العجل شیلات برای تحویل و بهره برداری از اسکله بندر صیادی چیروئیه



مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه، رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات هرمزگان و مدیر عامل تعاونی صیادی چیروئیه از بندر صیادی چیروئیه بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،عبدالرسول دریایی در بازدید از این بندر صیادی با بیان اینکه این بندر صیادی با تحت پوشش قرار دادن حدود ۹۰ فروند شناور صیادی به حدود ۹۰۰ نفر صیاد خدمات رسانی می کند گفت: خوشبختانه با پیگیری های شیلات هرمزگان و حمایت استاندار محترم و رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این پروژه در مراحل نهایی قرار گرفته است.

 

وی در این بازدید با تعین ضرب العجل برای پیمانکار پروژه از وی خواست تا ۲۵ خرداد پروژه را برای خدمت رسانی به جامعه بهره بردار آماده و تحویل نماید.

 

دریایی افزود: در این بندر صیادی امکاناتی همچون سایبان صیادی، یخسازی، آبشیرین کن،دفتر صید و تعاونی،آتش نشانی، انبار نگهداری ادوات صید ،جایگاه سوخت، اسکله شناور جهت ساماندهی قایق ها،اسکله تخلیه صید ، حوضچه آرامش و ... برای صیادان زحمتکش  در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است بندر صیادی چیروئیه از توابع شهرستان بندرلنگه است و  در ۱۳۰ کیلومتری غرب این شهرستان   قرار دارد.

http://shilathormozgan.ir/47g4p