پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان در پی شهادت فرماندهان سپاه در سوریه

Untitled-3.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان با صدور پیامی، شهادت سردار «محمد رضا زاهدی» و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است: همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان به خوبی می‌دانند که این جنایت به مثابه نقض تمام معاهدات جهانی، اصول انسانی و اخلاقی و با پشتیبانی نظام سلطه صورت گرفته است. از این رو، اطمینان داریم با شجاعت و رشادت رزمندگان جبهه پرافتخار مقاومت انتقام سختی در انتظار رژیم غاصب اسرائیل خواهد بود.

اگر چه تعرض به مستشاران ایران در سوریه و همچنین دانشمندان ما مسبوق به سابقه است، ولی چنین جنایتی که با زیر پا گذاشتن همه قوانین بین المللی است هم نشانگر استیصال اسراییل در صحنه نبرد غزه و در افکار عمومی جهانی است و هم بی تردید محتاج پاسخی مناسب و بازدارنده است که بتواند معادلات رژیم جنایتکار اسراییل را به هم بزند.

ضمن محکومیت حرکت مذبوحانه اسرائیل غاصب، شهادت رزمندگان دلاور و مجاهدان خستگی‌ناپذیر و پیرو صادق و خالص ائمه اطهار، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ پاسدار محمد هادی حاجی‌رحیمی و سایر شهدای عزیز را به محضر امام زمان (عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید و دیگر شهدا و تمامی آزادی خواهان و ظلم‌ستیزان جهان تسلیت می‌گویم. خدای متعال بر علو درجات شهدای عزیز بیافزاید و ایشان را با اولیاء خود محشور دارد.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/b1v0v