پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در متن پیام مسعودبارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم بَقِیَّةُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ (هود، ۸۶)

نیمه شعبان، روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان نبوی و فرخنده ترین روز خلقت است. روزی است که دیده گان جهانیان به جمال سرو زیبای آفرینش و یوسف بی بدیل فاطمی روشن می شود.

نیمه شعبان، مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ ، عید منتظران وراثت زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان است.

نام گذاری روز میلاد یگانه منجی عالم بشریت به عنوان هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) انتخابی بجا و شایسته بوده و در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی این عزیزان در صیانت از ارزش های ناب دین مبین اسلام است.

اینجانب، میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) را به مردم شریف و ولائی استان هرمزگان ، جامعه شیلاتی ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، همکاران خدوم و سربازان گمنام امام زمان(ع) تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه مومنین مسئلت می‌نمایم.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/j8h20