پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت ولادت امام حسین علیه السلام و اعیاد شعبانیه

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان در پیامی ولادت باسعادت امام حسین علیه السلام و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان، ماه اعیادی باشکوه و آسمانی است؛ ایامی که با میلاد با سعادت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) و میلادامام سجاد (ع) آغاز می شود شور و شعفی بی بدیل در دل و جانمان می پراکند.

سوم شعبان؛ خجسته زادروز امام حسین علیه السلام، یادآور رشادت ها و ایثار امام فداکاری است که تلالو اخلاق حسنه و صفات نیکوی ایشان چراغ راه هدایت عاشقان و محبانشان گشته است.

حماسه و ایثارگری های امام حسین علیه السلام در روز عاشورا و در دشت کربلا، سرآغاز حرکتی عظیم شد که با اتکا به پشتوانه معنوی اسلام را زنده نگاه داشت و در عرصه گیتی شناساند و امروز موج بیداری اسلامی با تمسک به آن حماسه عاشورایی مرزهای منطقه و جامعه جهانی را درنوردیده است و عشق به اهل بیت سلام الله علیه را نه تنها در دل مسلمانان بلکه در دل تمامی آزادگان جهان نهادینه کرده است .

اینجانب در سالروز ولادت اباعبدالله الحسین(ع) و «روز پاسدار»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این روز را به همه پاسداران عزیز انقلاب اسلامی، بسیجیان، مردم شهیدپرور هرمزگان به‌ویژه جامعه شیلاتی استان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ملت شهید پرور ایران اسلامی آرزوی سربلندی و توفیقات روز افزون مسئلت می نمایم.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/srdzl