پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

888.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.

انقلاب بزرگ اسلامی ایران تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود، حرکتی سرنوشت ساز که بر اساس تعالیم الهی، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سبب بارور شدن ارزش های معنوی و فرهنگ متعالی اسلام شود.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

اینجانب در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام، ملت شریف ایران، جامعه شیلاتی تبریک وتهنیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان توفیق پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را برای همگان مسئلت دارم.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/wrlnw