پیام تسلیت مدیر کل شیلات هرمزگان به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت .

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است :

بسمه تعالی

پیامبر اکرم (ص ): همانا فاطمه (س) در روز قیامت برای کسی که محب و دوست دار او و فرزندانش باشد، شفاعت می‌کند و خداوند شفاعت او را در مورد این افراد می پذیرد ‌و آنها را با شفاعت او وارد بهشت می‌کند.

شهادت حضرت زهرا (س) تنها یک واقعه تاریخی نیست ، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.

پیروی و اطاعت از رسول خدا و حامی ولایت و امامت بهترین درسی است که آن حضرت ، به جهانیان داد تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد. چرا که هر کس به ریسمان ولایت تمسک جست، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.

شخصیت برجسته و بارز ام الحسنین حضرت فاطمه (س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) “ام ابیها” لقب گرفتند ، اسوه ای کامل و جامع برای زنان مسلمان و آزاده جهان خواهد بود.

فاطمه زهرا (س) معیار فضایل، اخلاق و تفکر است و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. مهربان مادری برای مؤمنان بود که حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را در کنار پارسایی، پاکدامنی و دور اندیشی برای همیشه در تاریخ جهان ثبت کرد.

اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، بی بی دو عالم ، پاره تن پیامبر (ص) را به پیشگاه قطب عالم امکان بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و همه مسلمانان ، مردم شریف استان هرمزگان و جامعه شیلاتی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/2okx2