در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیرعامل شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس(تن ماهی بندرعباس):

تاکید بر نقش صنایع شیلاتی در رونق تولید، اقتصاد و اشتغال

80.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیرعامل شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس(تن ماهی بندرعباس) با اشاره به نقش مهم صنایع شیلاتی در رونق اقتصادی و تولید در استان گفت: بدون شک شیلات هرمزگان از کارخانجات و صنایع شیلاتی در راستای رونق اقتصادی،تولید و اشتغال حمایت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی در این دیدار با اشاره به نقش شیلات در تامین قسمتی از پروتئین با ارزش جامعه و حصول منابع ارزی و درآمد ملی گفت: صنعت شیلات می‌تواند نقش بسیار مهمی در درآمدزایی، اشتغال و تامین نیازهای پروتئینی مردم داشته باشد.

وی تصریح کرد: در كنار اثرات مستقيم فعالیت های شیلاتی ، نبايد ساير تأثيرات اجتماعی، فرهنگی و ... ناشی از فعاليت اين بخش از جمله در حوزه آبزی پروری،صیادی و صنایع شیلاتی را ناديده انگاشت و بی شک حمایت از این صنایع و فعالیت توسعه پایدار استان و کشور را به دنبال خواهد داشت.

بارانی از شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس(تن ماهی بندرعباس) بعنوان اولین کارخانه تولید کنسرو ماهی استان و کشوریاد کرد و افزود: امید داریم با توجه به همکاری و تعاملات موجود شاهد رشد چشمگیر و توسعه همه جانبه صنایع شیلاتی باشیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس(تن ماهی بندرعباس) گفت: شیلات در استان هرمزگان به محوری طلایی برای توسعه پایدار به ویژه در حوزه اقتصاد دریا محور بدل شده است .

نجفی همچنین به بیان گزارشی از فعالیت های شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس(تن ماهی بندرعباس) و برنامه های این شرکت در مسیر رشد و شکوفایی بیشتر پرداخت.

http://shilathormozgan.ir/8po0a