همراهی مدیرکل شیلات هرمزگان در سومین مقصد ویژه برنامه بی‌واسطه با مردم شهرستان لنگه// بازدید ریاست سازمان جهاد کشاورزی و مدير کل شیلات هرمزگان از سه پروژه شیلاتی در حال احداث بندرلنگه

Untitled.jpg

شهرستان بندرلنگه روز پنجشنبه دوم آذر ماه میزبان کاروان مدیران دولت مردمی در استان هرمزگان بود و مردم این شهرستان نیز توانستند همانند مردم شهرستان‌های میناب و حاجی‌آباد ضمن دیدار چهره به چهره با عالی‌ترین مقام دولتی در استان هرمزگان مسائل و مشکلات خود را با مهدی دوستی استاندار و معاونین وی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و مدیرکل شیلات هرمزگان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی مطرح کرده و پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، ویژه برنامه بی‌واسطه با مردم در مسجد جامع شهر بندرلنگه برگزار ودر این برنامه مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه جمعی از مدیران استان حضور و در خواست ها و ‌مشکلات متقاضیان وبهره برداران شیلاتی از جمله جامعه صیادی وآبزی پروران را بررسی وضمن راهنمایی وارائه طریق پیگیریها وهماهنگی های لازم به منظور مرتفع شدن مشکلات انجام دادند.

همچنین در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی از ۳پروژه در دست اجرای شهرستان بندر لنگه بازدید کردند.

اولین پروژه ، مرکز بازسازی ذخایر آبزیان بندرلنگه بود ،عملیات اجرایی فاز اول این مرکز شروع ودر حال اجرای مرحله فنداسیون بود و به زودی سوله های آن نصب خواهد شد. لازم به ذکر است این مرکز برای تولید ۵ میلیون قطعه بچه ماهی بومی طراحی که پس از تکمیل هر سال شاهد تولید ورها سازی بچه ماهی به منظور بازسازی ذخایر آبزیان خواهیم بود.

همچنین از یک مرکز تکثیر میگو با ظرفیت تولید ۲۰۰ میلیون قطعه پست لارو بازدید که این مرکز با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب انتظار می‌رود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

سومین پروژه بازدید از مزرعه پرورش میگو متراکم به مساحت ۲۸ هکتار بود که ظرفیت تولید آن بیش از ۱۰۰۰ تن بوده وپیش بینی میگردد فاز اول آن برای فصل تولید آینده آماده بهره برداری گردد.

http://shilathormozgan.ir/qxee6