پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت هفته بسیج

Untitled-2.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به ملت ایران اسلامی و بسیجیان غیور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت هفته بسیج آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد. ( مقام معظم رهبری)

بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

بسیج که به مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی ایران اسلامی تبدیل شده در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی توانسته است موجبات سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم را فراهم نماید.

آنچه امروز استکبار و صهیونیسم جهانی را بیش از هر زمان دیگری وحشت زده و نگران ساخته انتشار فرهنگ بسیج و مقاومت در بین مردم آزادی‌خواه در سراسر دنیاست که منجر به حرکت های بزرگی همچون طوفان الاقصی در غزه گردیده و البته پشتیبانی آزادی خواهان را به دنبال داشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی بویژه علمدار جبهه مقاومت و بزرگ بسیجی انقلاب "سردارشهید حاج قاسم سلیمانی"، هفته بسیج و ۵ آذرماه سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی و بسیجیان عزیز استان هرمزگان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال ضمن آرزوی نابودی کامل رژیم کودک کش اسرائیل غاصب برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/ymevf