در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان :

جامعه شیلاتی استان از هیچ حمایتی برای عزیزان استثنایی دریغ نمی کند // حمایت ازدانش آموزان استثنایی در قالب مسئولیت های اجتماعی با جدیت دنبال می شود.

15.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: جامعه شیلاتی استان بدون شک با توجه به اهمیت عزیزان استثنایی برای جامعه و در باب مسئولیت های اجتماعی جامعه شیلاتی استان از هیچ حمایتی برای عزیزان استثنایی دریغ نمی کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی در این دیدار با اشاره به اهمیت و ویژگی های توان بخشی تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان استثنایی تصریح کرد:امید داریم با توجه اهمیت عزیزان استثنایی بتوانیم با توجه به مسئولیت های اجتماعی و در حد توان به آنها کمک کنیم.

وی هدف ازورود جامعه شیلاتی استان به حمایت از عزیزان استثنایی را فراگیرسازی و تـوسعه آمـوزش بـرای همه و بـه رسمیـت شنـاختن حقـوق دانش آموزان معلول برای برخورداری از فرصت های آموزشی برابر با سایر کودکان در نظام آموزش همگانی خواند و با اشاره به اهمیت هم افزایی وهمکاری بین دستگاهی ضمن استقبال از پیشنهادات مطرح شده در این نشست تصریج کرد بی شک این تعامل و همکاری ها می تواند زمینه ساز اجرایی شدن سیاست های سازمانی دو طرف و تحقق شعار سال نیز باشد.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تشکر از همکاری و حمایت های شیلات استان گفت : ارتقای سطح کیفی آموزشی باعث ارتقای رفتار فردی دانش آموزان استثنایی با توجه به شرایط خاص آنها و بازتاب رفتار ایده آل آنان در جامعه می شود .

رجبی با بیان اینکه دانش آموزان استثنایی قابلیت های فردی و نقش موثری می توانند در جامعه ایفا کنند گفت : سرمایه گذاری در این مسیر باعث ارتقاءسطح پذیرش جامعه و زمینه سازی رفاه اجتماعی و آموزشی دانش آموزان توانا می شود.

http://shilathormozgan.ir/auuif