پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه

Untitled-2.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان در پیامی فرا رسیدن ١٣ آبان‌ماه، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)‌

۱۳آبان ماه از روزهای پرافتخار تاریخ این مرز و بوم است و این روز که به نام روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است برای همیشه در یاد و خاطر مردم ایران اسلامی به یاد خواهد ماند روزی که با رویش جوانه‌های پربار ایمان، فتوت، از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی عجین شده است.

تجلی روحیه استکبارستیزی و ایستادگی در برابر زورگویان عالم و تلاش برای تحقق آرمان های والای انقلاب مهمترین اهداف امام امت در طول حیات گهربارشان بود و بی شک تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در روز ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ مقاوت ملت های مظلوم در برابر زیاده خواهی استکبار بود.

سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۸ دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش آموزان شهید با تسخیرلانه جاسوسی انقلابی بزرگ را رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی ، بار دیگر با مشت های گره زده و فریاد هایمان باآرمان های امام خمینی رحمة الله علیه و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهیم کرد.

این روز برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران را درخود به ثبت رسانده است که طی آن ملت مسلمان ایران به رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با اقتداری عزتمندانه به مبارزه با استکبار برخاستند.

اینجانب نیز هم‌صدا و هم‌پیمان با مسلمانان و حق‌طلبان سراسر جهان جنایت منفور اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی و غاصب، هم‌دل و دوشادوش رزمندگان محور مقاومت ایستاده، برای پیروزی آنان از درگاه خداوند متعال طلب پیروزی و نصرت قریب می‌کند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به ملت متحد ایران و دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و از مردم ولایتمدار ایرانی دعوت می‌کنم با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی، عزت و سربلندی میهن اسلامی را به نمایش گذاشته و موجب خشنودی قلب ولی عصر ارواحنا فداء گردند. خداوند ملت ما را پیروز فرماید و شر استکبار و صهیونیسم را کوتاه نماید.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

 

http://shilathormozgan.ir/pyh2b