مدیر کل شیلات هرمزگان خبر داد:

درخشش خیرین شیلاتی در گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی استان// انعقاد تفاهم نامه ساخت 7 مدرسه، بهسازی دو مدرسه و اهدای ۲۵۰ کولر توسط خیرین شیلات هرمزگان

99.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه ساخت هفت مدرسه، بهسازی دو مدرسه و اهدای ۲۵۰ کولر توسط خیرین شیلات هرمزگان در مراسم گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان،معاون وزیر آموزش و پروش، مدیر عامل اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان کنندگان آبزیان استان،جمعی از جامعه آبزی پروری و صیادی استان و جمعی ازمسئولین و خیرین استانی برگزار شد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طی 2 ساله فعالیت دولت سیزدهم، پنج‌هزار و 800 فضای آموزشی در قالب 27 هزار کلاس درس در سطح کشور احداث و تحویل مجموعه آموزش و پرورش شد. حمیدرضا خان محمدی شامگاه سه‌شنبه در آیین مراسم گلریزان ساخت فضاهای آموزشی در استان هرمزگان افزود: در این مدت با احداث این فضاها در حوزه آموزشی، پرورشی و ورزشی، سه و نیم میلیون مترمربع به فضای آموزشی کشور افزوده شد.

استاندار هرمزگان نیز با اشاره کمبود ۴ هزار و ۶۰۰ کلاس درس در هرمزگان گفت: ۲ هزار کلاس درس از ابتدای دولت سیزدهم در این استان احداث شده است‌.

مهدی دوستی، تاکید‌کرد: اتفاق خوبی که در حوزه مدرسه‌سازی استان افتاد این بود که ما از احداث سالی ۵۰۰ کلاس درس به ساخت ۱۰۰۰ کلاس درس رسیدیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تشکر از تلاش‌های خیرین در حوزه مدرسه‌سازی و عاشقانه قلمدادکردن اقدامات آن‌ها، اظهارداشت: مهم‌ترین اصل آموزش و پرورش، معلمین هستند و اگر معلمین انگیزه و احترام کافی را داشته باشند شاهد کسب نتایج مطلوبی خواهیم بود‌. مدیرکل شیلات هرمزگان گفت : حضور خیرین شیلاتی و جامعه شیلاتی در احداث و تجهیز فضاهای آموزشی و دیگر امور خیر نشان از اهمیت انجام مسئولیت های اجتماعی برای جامعه صیادی دارد.

مسعود بارانی با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش برای توسعه کشور همچنین آینده فرزندان این کشور ضروری است، گفت: بی شک یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت هر جامعه، آموزش و پرورش آن جامعه است.

وی با بیان اینکه سیستم آموزشی به عنوان سرمایه‌ای ضروری در تلاش برای تحقق یافتن اهداف مربوط به توسعه، تلقی می‌شود و یکی از مهم ترین ابزار موجود برای پیشبرد و واقعیت بخشیدن به توسعه پایدار است، گفت: خوشبختانه مجموعه شیلات هرمزگان به ویژه جامعه صیادی و آبزی پروری نشان داده است که همواره در امور خیرخواهانه پیش گام است.

این آیین با مشارکت استانداری هرمزگان، اداره کل شیلات هرمزگان، اداره کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، مجمع خیرین مدرسه ساز، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، اداره کل بنادر و دریانوری و ... به همراه بخش خصوصی برگزار گرددید .

http://shilathormozgan.ir/tvd2h