مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با جمعی از اعضای مجتمع پرورش میگو گاوبندی جاسک:

تاکید بر به بهره برداری رساندن مجتمع پرورش میگو گاوبندی // پیگیری راه اندازی مجتمع پرورش میگو گاوبندی جاسک تا به تولید رسیدن در دستور کار شیلات استان

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با جمعی از اعضای مجتمع پرورش میگو گاوبندی جاسک با حضور رئیس اداره میگو شیلات استان بر بهره برداری رساندن مجتمع پرورش میگو گاوبندی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،مسعود بارانی در این دیدار با بیان اینکه طولانی شدن بهره برداری از مجتمع گاوبندی در مرحله اول به بهره برداران و اعضای خود این مجتمع هزینه های بالاتری وارد می کند تصریح کرد: امید داریم با پیگیری ها و همت بهره برداران این مجتمع و همچنین حمایت های دولت مردمی در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این مجتمع باشیم.

وی وسعت این مجتمع را بالغ بر هزار و 600 هکتار با اشتغال زایی حدود 700 نفرخواند و گفت: امید داریم با به بهره برداری رسیدن این مجتمع حدود سه هزار و 500 تن به ظرفیت تولید استان افزوده شود.

بارانی بارانی با اشاره به موقعیت خاص شیلاتی شهرستان جاسک گفت: این شهرستان با فعالیت در زمینه های تکثیر میگو، پرورش ماهیان دریایی در قفس، برخورداری از مزارع پروش میگو، فعالیت های خوب صید و صیادی، دسترسی به آبهای آزاد و بین المللی برای صیادی به شهرستانی ویژه در فعالیت های شیلاتی تبدیل شده است.

http://shilathormozgan.ir/27e4w