به همت شیلات هرمزگان ، آموزش و پرورش استان و در راستای اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار هرمزگان صورت گرفت:

تامین و تجهیز کارگاه آموزشی هنرستان شیلاتی شهرستان بندرلنگه

Untitled-1.jpg

رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان استان هرمزگان از تامین و تجهیز کارگاه آموزشی هنرستان شیلات شهرستان بندرلنگه با حضور فرماندار شهرستان بندرلنگه ،رئیس آموزش و پرورش استان ، رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه و جمعی از مسئولین استانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ،رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان استان این مهم را در راستای توسعه آموزش های تخصصی به ویژه در حوزه آبزی پروری در مناطق دارای ظرفیت وفعال آبزی پروری استان خواند.

محسن سالاری افزود: تجهیز و تامین فضاهای آموزشی شهرستان بندرلنگه در جهت رفع تبعیض در مناطق کم برخوردار با هدف دسترسی تمامی دانش‌آموزان به امکانات آموزشی است.

در ادامه رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه افزود: با توجه به اقدامات شیلات هرمزگان پیرو تاکیدات مدیرکل شیلات استان در اجرای مسئولیت های اجتماعی به ویژه نقش فعال و مؤثر شیلات هرمزگان در تجهیز مدارس گفت: طبق مصوبه سفر استاندار محترم به شهرستان بندرلنگه و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تداوم جهاد مقدس مدرسه‌سازی و نظر به اهمیت و نقش مدارس در ارتقای سطح علم و فرهنگ جامعه و تربیت دانش‌آموزان توانمند برای توسعه کشور این اقدام صورت گرفته است.

در ادامه فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: خوشبختانه مجموعه شیلات به ویژه جامعه صیادی گام های خوب و ارزنده ای در حوزه مسئولیت های اجتماعی برداشته است .

فواد مرادزاده شیلات را یکی از محورهای مهم اشتغال زایی، توسعه و تولید در شهرستان بندرلنگه خواند و افزود: امید داریم با توجه به اقدامات خوب این اداره کل هم در زمینه توسعه فعالیت های شیلاتی هم در حوزه مسئولیت های اجتماعی شاهد رشد و توسعه بیشتر این شهرستان به ویژه در حوزه شیلات باشیم‌.

گفتنی است اهدای تجهیزات آموزشی مختلف نظیر هواده،غذاپاش اتوماتیک،شوری سنج دیجیتال،متر دیجیتال و…… را بخشی از حمایت‌های سال‌جاری شیلات هرمزگان برای تجهیز مدارس بندرلنگه است.

http://shilathormozgan.ir/67qko