در دیدار مدیر کل شیلات هرمزگان با فرماندار شهرستان لنگه:

ساماندهی بیش از پیش بنادر صیادی در دستور کار مدیریت بهره بردار بنادر صیادی// ارتقا و تسریع خدمات رسانی به جامعه صیادی محور اصلی فعالیت های مدیریت بهره بردار بنادر و تعاونی های صیادی

44.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری، رئیس شیلات شهرستان لنگه و رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستانهای شیلات استان با فرماندار شهرستان لنگه و جمعی از جامعه صیادی و تعاونی های صیادی این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی هدف از این دیدار را افزایش تعاملات در مسیر خدمت رسانی به مردم، ارتقا و تسهیل خدمت رسانی، بررسی و حل مسائل و مشکلات جامعه صیادی خواند و گفت: امید است با بهره گیری از حمایت های خوب فرمانداری شهرستان و همچنین فعالیت های تعاونی های صیادی در شهرستان لنگه شاهد ارتقای فعالیت های صید و صیادی و خدمات رسانی به این قشر زحمت کش باشیم.

وی با اشاره به جایگاه فعالیت های شیلاتی در شهرستان بندرلنگه افزود: خوشبختانه شهرستان بندرلنگه هم در زمینه صید و صیادی و هم در زمینه آبزی پروری و صنایع شیلاتی فعالیت های چشمگیر و خوبی دارد و می توان از این شهرستان به عنوان مجموعه کاملی از فعالیت های شیلاتی یاد کرد.

بارانی با اشاره به اهمیت صید وصیادی پایدار،از تعاوني‌ هاي صيادي شهرستان لنگه و فعالین عرصه صیادی این شهرستان خواست تا با شيلات شهرستان و به پایگاه حفاظت منابع آبزيان بندرلنگه تعامل و همفكري بيشتري داشته باشند و شیلات را در كاهش فشار بر ذخاير آبزيان و همراهی كنند.

در ادامه فواد مرادزاده فرماندار این شهرستان با اشاره به اقدامات خوب شیلات در توسعه فعالیت های شیلاتی شهرستان بندرلنگه گفت:ظرفيت ‌ها و توانايي هاي شیلاتی شهرستان بندرلنگه مي ‌تواند زمینه توسعه بيش از پيش،به ویژه در پایداری اشتغال و تولید شهرستان و استان را فراهم سازد.

http://shilathormozgan.ir/uviy4