با‎ دستور مدیرکل شیلات هرمزگان و در راستای ترویج صید اصولی و پیشگیری از صید مخرب به ویژه شب چراغی:

برگزاری دوره ها و نشست های ترویجی با صیادان و جمعی از مسئولین شهرستان ‎میناب

14.jpg

رئیس گروه امور اجتماعی و رفاه صیادان شیلات هرمزگان از برگزاری دوره ها و نشست های ترویجی با صیادان و جمعی از مسئولین شهرستان میناب پیرو دستور مدیرکل شیلات هرمزگان و در راستای ترویج صید اصولی و پیشگیری از صید مخرب به ویژه شب چراغی با حضور سرپرست امور صید شیلات استان، رئیس شیلات شهرستان میناب،نماینده اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان و جمعی از جامعه صیادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عزیز الله صادقی با اشاره به اهمیت حفظ ذخایر آبزیان و همچنین صید و صیادی اصولی گفت: بدون شک پایداری شغل صید و صیادی در گرو صیادی مسئولانه و اصولی است.

‎وی تصریح کرد: پیرو تاکیدات مدیر کل شیلات هرمزگان مبنی بر اهمیت پیشگیری در مقابله با تخلفات صید و صیادی گفت: این دوره ها و نشست های ترویجی و پیشگیرانه به مراتب نقش پر رنگی در کاهش تخلفات صید و صیادی خواند داشت.

‎صادقی افزود: در این دوره های ترویجی همچنین نشست هایی با بزرگان جامعه صیادی و ائمه جمعه مناطق برگزار شد و پیرو صید وصیادی اصولی، اهمیت آن و همچنین پیامدهای روش های مخرب صیادی به ویژه برای نسل آینده صحبت شد. ‎

رئیس گروه امور اجتماعی و رفاه صیادان شیلات هرمزگان تصریح کرد: با هدف گذاری های صورت گرفته این دوره های ترویجی و نشست ها در سراسر شهرستانهای ساحلی استان انجام می شود‌. ‎وی افزود: تاکنون این دوره ها در شهرستانهای لنگه و میناب برگزار شده است.

http://shilathormozgan.ir/05svs