در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی و پاسخگویی به مطالبات مردم صورت گرفت :

حضور مدیر کل شیلات هرمزگان در مركز سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت

Untitled-1.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان به منظور ایجاد سهولت در ارتباط با شهروندان از پاسخگویی برخط از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، مدیرکل شیلات هرمزگان صبح امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه با حضور در مرکز پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از ساعت 11 صبح به سؤالات مردم شریف استان و جامعه بهره بردار شیلاتی به‌صورت تلفنی پاسخ گفت.

مسعود بارانی هدف از حضور در مرکز سامد را شنیدن مسائل و مشکلات شهروندان عنوان کرد و گفت: رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه های مختلف پاسخگو مسائل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.

بارانی دراین خصوص گفت: در ساعت تعیین‌شده به سؤالات مردم به‌ویژه جامعه بهره بردار شیلاتی که بیشتر در خصوص ارائه خدمات در حوزه صیدو صیادی و آبزی پروری بود، پاسخ داده شد که پیگیری‌های آن توسط شیلات انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستان ها و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم صادر شده است.

http://shilathormozgan.ir/jhtb6