پیام تبریک مدیرکل شیلات استان هرمزگان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

IMG_6537.jpeg

مدیر کل شیلات هرمزگان ، با انتشار پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمام دولتمردان و کارمندان به ویژه همکاران خدوم و متعهد مجموعه شیلات استان تبریک گفت.‏

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، در متنپیام مسعود بارانی مدیر کل شیلات استان هرمزگان آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است .

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلایانقلاب اسلامی بوده است.

بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتاراین شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام بسته به ماموریت مان که ارتقاء سطح خدمات رسانی  به مردماست . گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

بی‌تردید تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و در راستای تحقق شعارامسال گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف فراهم آورند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد دولت خدمتگزار به خصوص همه همکارانم درمجموعه شیلات استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبریمدظله تا رسیدن به جایگاه رفیع در حوزه های تخصصی و خدمت رسانی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/013qy

درج نظر