رئیس گروه امور اجتماعی و رفاهی صیادان شیلات هرمزگان خبر داد:

برگزاری 7دوره آموزشی و ترویجی در چهار ماهه نخست سال

photo6066742798.jpg

رئیس گروه امور اجتماعی و رفاهی صیادان شیلات هرمزگان از برگزاری 7 دوره آموزشی و ترویجی در چهار ماهه نخست سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،عزیز الله صادقی با اشاره به اهمیت افزایش توانمند سازی صیادان و بهره برداران شیلاتی و در راستای تحقق اهداف عالیه شیلات هرمزگان در حوزه افزایش مهارت های راهبردی صید و صیادی دوره های آموزشی و ترویجی برگزار شد.

وی خاطر نشان شد: براساس نیاز سنجی صورت گرفته و بمنظور ارتقاء سطح دانش صیادان بومی و آگاهی هر چه بیشتر از علوم روزآمد صیادی برگزاری دوره های ترویجی و آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

صادقی افزود:هدف از برگزاری این دوره ها ارتقای سطح علمی بهره برداران و کارشناسان شیلاتی است که همواره یکی از اولویت های پیشرو شیلات هرمزگان است .

رئیس گروه امور اجتماعی و رفاهی صیادان شیلات هرمزگان دوره توجیهی رعایت حریم مرزی(عواقب خروج از مرز) را از اهم موضوعات مطرح شده در این دوره ها خواند.

صادقی گفت:فراگیران آموزش های نوین در حوزهای مطرح شده در کلاس های آموزشی ضمن آشنایی با علوم جدید و ارتقاء دانش آنها ،گام مهمی در مسیر کاهش سوانح و صیانت از زیست بوم دریایی خواهند برداشت.

گفتنی است دوره های برگزار شده با حضور صیادان و بهره برداران شیلات شهرستان های بندرلنگه،جاسک،سیریک،بندرخمیر،قشم،پارسیان و میناب برگزار شد.

http://shilathormozgan.ir/1jetv