پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

IMG_5939.jpeg

مدیرکل شیلات  هرمزگان  با صدور پیامی، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعودبارانی  مدیرکل شیلات  هرمزگان آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا

حماسه تاسوعا وعاشورا، بزرگترین حماسه تاریخ است که بر پایه ایمان استوار به خدا، عدالت و آزادی رقم خورد و آنچنان فراگیر شد که جهانیان به نهضت و قیامامام حسین (ع) سر تعظیم فرود آوردند.

عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی حسین (ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می‌شود.

قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد بود که به ما درس ایمان،آزادگی و ایثار می آموزد.

واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی که زیباترین تجلی رویارویی حق علیه باطل بود، به عنوان درسی الهام بخش برای احرار و آزادگان برای همیشه در تاریخ ثبت وضبط شد. حماسه سرخ عاشورا، والاترین ارزش‌های دینی و انسانی هم‌چون ایثار، جوان‌مردی، شکیبایی، وفا، آزادگی و بصیرت را با خود جاودانه کرد.

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به راه و مکتب حضرت امام حسین (ع) و آموزه های بلند تاسوعا و عاشورا برای مقابله با بیعدالتی و رویایی با جهان کفر وجور نیازمند است.

امـروز فرهنگ عاشورایی چنان در عـمق جان‌ها و دل‌ها اثر گذاشته که همه ساله در این روزها، اوج عـشق و اخلاص نسبت به اسوه جهاد و شهادت حسین بنعلی(ع) به نمایش گذاشته می شود.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به تمامی مسلمانان و عاشقان اهل بیت (ع) به ویژه مردم شریف استان و جامعه شیلاتی تسلیت عرض نموده  وامیدوارم با الطاف ویژه الهی در زمره پیروان راستین مکتب سالار شهیدان قرار بگیریم.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/r8hhu