به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان در این زمینه گفت: ارتباط بیواسطه مدیران با مردم و پاسخگویی به سوالات آنها یکی از مهمترین اهداف برپایی میز ارتباطات مردمی میباشد.
مسعود بارانی با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان، گفت:تسهیل در امر خدمت رسانی جهت تسریع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوری و ارتقای خدمت رسانی به جامعه بهره بردار از مهمترین مزایای این نشست ها است.
وی اظهار داشت:حضور مسئولین در بین مردم نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان است و میز خدمت در راستای اجرای اهداف و برنامه های دولت مردمی و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان در جهت پاسخگویی به بهره برداران و عموم مردم است.
مدیرکل شیلات هرمزگان تسهیل در خدمترسانی، تکریم و افزایش آگاهی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد را یکی از مهمترین نتایج و اهداف استقرار میز خدمت توسط اداره کل شیلات هرمزگان خواند.
مسعودبارانی خاطر نشان کرد: امید است با برگزاری چنین برنامه هایی کمکی در جهت حل مشکلات هموطنان و همشهریان گرامی شود.
لازم به ذکر است: در این میز خدمت مردم با مدیر و معاونین اداره کل شیلات هرمزگان دیدار و مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.