دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با نماینده فائو در ایران

Untitled-1.jpg

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران با نماينده فائو در ايران روز یکشنبه یکم مرداد ۱۴۰۲ در محل سازمان شيلات ايران ديدار و گفتگو کرد.

 

در این ديدار سیدحسین حسینی از ارتباط خوب و قابل توجه دو سویه مابین دو سازمان در طی سالیان همکاری به عنوان نقطه قوت یاد کرد.

در ادامه یوباک دی هاج جی سی نماینده موقت فائو در جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از برگزاری این ملاقات اظهار داشت: تا قبل از عزیمت و قبول مسئولیت در این پست پیشرفت فعالیت های شیلاتی در کشور ایران را بدین شکل متصور نبودم و در این مدت در خصوص حمایت و همکاری تنگاتنگ با شیلات از هر اقدامی در جهت پیشبرد امور تا حصول اهداف حمایت خواهیم کرد.

رئيس سازمان شيلات ايران در خصوص تبدیل صید کمی به کیفی با روز آمد نمودن شیوه های صید و اضافه نمودن آبزیانی که در سفره غذایی جامعه قرار نمی‌گیرند و تبدیل به پودر ماهی می‌شود به سبد غذایی مصرفی اشاره کرد.

وی افزود: برای تنوع آبزی پروری باید تکنولوژی تولید ماهیان بومی ارتقاء یابد و در کنار این گونه فعالیت‌ها نباید از پرورش گیاهان آبزی هم غافل شد.

حسینی به اهمیت مدیریت بیماری‌هایی که در تولید آبزیان وجود دارد اشاره کرد و گفت: همکاری‌های سازمان فائو در این بخش بسیار کارساز است.

http://shilathormozgan.ir/pnyhq