مدیرکل شیلات هرمزگان خبرداد:

بررسی پروژه های پرورش میگوی در حال ساخت در شهرستان های جاسک،سیریک و میناب//تاکید بر تسریع در اتمام پروژه های شیلاتی در حال ساخت شهرستان های میناب، سیریک و جاسک

photo5630101949.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان از بررسی پروژه های در حال ساخت پرورش میگو در شهرستان های جاسک، سیریک و میناب با حضور نماینده شرکت شهرک‌های کشاورزی ، رئیس گروه میگو شیلات هرمزگان ، روسای شیلات شهرستان های مذکور ، نماینده اداره فنی و جمعی از بهره برداران در سالن جلسات اداره کل شیلات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان گفت : بر اساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای پیگیری اجرای کردن پروژه های در حال ساخت شیلات در سطح استان در جلسه ای اختصاصی پروژه های شیلاتی در حال ساخت و معطل مانده شهرستان های جاسک، سیریک و میناب مورد بررسی قرار گرفت.

مسعودبارانی گفت امید است با اتمام این پروژه ها به برنامه ساخت بیش از شش هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در سال جاری برسیم.

وی همچنین به بررسی وضعیت و پیشرفت مزارع پرورش میگو در حال ساخت اشاره کرد و گفت: توسعه صنعت آبزی پروری در استان نقش مهمی در اشتغال زایی، رونق اقتصادی و توسعه ایجاد خواهد کرد.

وی خاطرنشان ساخت: تامین زیرساخت های صنعت آبزی پروری از ملزومات توسعه صنعت آبزی پروری در استان می باشد.

وی با تاکید به رفع موانع تولید در شهرستان های جاسک، سیریک و میناب اضافه کرد: امیدواریم با تداوم توسعه فعالیت‌های شیلاتی شاهد رشد و ارتقای حوزه شیلات این شهرستان ها در شاخص‌های تولید، توسعه و اشتغال پایدار، رونق اقتصادی و حرکت در مسیر تحقق شعار سال خواهیم بود.

 

http://shilathormozgan.ir/86jwx