دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با منصورآرامی نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

Untitled.jpg

منصور آرامی نماینده منتخب مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل شیلات هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در این دیدار منصور آرامی نماینده منتخب مردم بندرعباس ، بندرخمیر ، حاجی آباد ، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات شیلات هرمزگان، بر توسعه ظرفیت های شیلات هرمزگان به ویژه در حوزه پرورش میگو، پرورش ماهیان دریایی، صید و صیادی و بنادر صیادی تاکید کرد.

وی با تاکید براینکه حوزه شیلات هرمزگان ،حوزه وسیع وتاثیر گذار در رونق و توسعه اقتصاد کشور است تصریح کرد: بدون شک استان در تحقق اهداف عالی و سازمانی شیلات هرمزگان از این دستگاه اجرایی حمایت خواهد کرد. نماینده منتخب مردم هرمزگان تصریح کرد:امید است در مجموعه شیلات هرمزگان با توجه به اهتمام و مدیریت خوب این مجموعه شاهد درخشش و رونق بیش از پیش این مجموعه باشیم.

در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به ظرفیت ها و تلاش های شیلات در توسعه اشتغال و حفاظت از ذخایر و رونق صید و صیادی و آبزی پروری گفت شیلات جایگاه ویژه ای از این جهات در کشور دارد.

مسعود بارانی پروژه های پرورش ماهی در قفس را از ظرفیت های مناسب شیلات جهت سرمایه گذاری و اشتغال خواند و گفت: این ظرفیت با پیوند سرمایه گذاران و ساحل نشینان می تواند زمینه‌های اشتغال پایدار، رونق و توسعه را در استان فراهم سازد و بی شک شیلات هرمزگان از سرمایه گذاری در این عرصه استقبال و حمایت می کند.

وی با اشاره به جایگاه شیلات استان هرمزگان در کشور اظهار داشت : شیلات به عنوان موتور پیشران اقتصادی می تواند جایگاه ویژه ای در استان داشته باشد و امید است با استعانت از خداوند متعال و تلاشی مضاعف در جهت بالفعل کردن ظرفیت‌ها گام های استواری برداریم.

http://shilathormozgan.ir/7lk36